۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85192735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: رسانه‌ها رسالت ارتقای آگاهی جامعه را بر دوش دارند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: در دوره ای که فضای مجازی موجب آگاهی سطحی شده است، رسانه ها رسالت ارتقای آگاهی و تعمیق آن را در جامعه بر دوش دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) زنجان و دیدار با کارکنان این مرکز به مناسبت روز خبرنگار، افزود: خبرنگاری کار سختی است و در شرایط کنونی سخت تر هم شده است، کار در حوزه رسانه تعهد خاصی می‌طلبد و به نوعی حرکت روی لبه حق و باطل است.

وی اظهار داشت: در شرایط حاضر با توجه به گسترش فضای مجازی، اهمیت و ضرورت تعهد و تقوا در اطلاع رسانی چند برابر شده است.

استاندار زنجان به لزوم افزایش دانش و توانمندی های اصحاب رسانه اشاره کرد و یادآورشد: خبرنگاران چشم تیزبین و زبان گویای جامعه هستند و پرسشگری و پیگیری های متعهدانه آنها زمینه ساز رشد و تعالی جامعه است.

افشارچی خاطرنشان کرد: در حوزه تولید محتوا و در عرصه جنگ شناختی باید بیش از پیش از ظرفیت های روشنگرانه رسانه ای بهره بگیریم.

ایرنا نگاه حرفه ای در انعکاس اخبار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نگاه حرفه ای در انعکاس اخبار دارد، گفت: ایرنا در خط مقدم تبیین خدمات دولت و نظام است و در این راستا ایرنای زنجان گزارش های تحلیلی خوبی را تهیه و منتشر می کند.

استاندار زنجان: رسانه‌ها رسالت ارتقای آگاهی جامعه را بر دوش دارند

ابولفضل رفیعی افزود: ایرنا با نعکاس واقعیت ها در جهت امید آفرینی و تقویت سرمایه اجتماعی در جامعه عملکرد مطلوبی دارد.

وی به ضرورت اطلاع رسانی اصولی و بیان واقعیت ها و تبین آنها اشاره کرد و گفت: در این راستا لازم است نیم نگاهی هم به خنثی کردن عملیات روانی دشمن و هجمه های رسانه ای داشته باشیم.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا در مزار شریف افغانستان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha