استاندار یزد: تلاش خبرنگاران استان در تبیین دستاوردهای نظام ستودنی است

یزد-ایرنا - استاندار یزد گفت: تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در تبیین اقدامات انجام شده از سوی نظام و دولت و نشر عملکردها شایسته قدردانی و ستودنی است.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز سه‌شنبه در صبحانه ای با اعضای انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان یزد که به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار برگزار شد، افزود: رسانه های استان یزد در زمینه اطلاع رسانی و بیان عملکردها و همچنین پیگیری مطالبات و مشکلات اقشار مختلف تلاش بی وقفه ای دارند و بدون حاشیه به وظیفه اطلاع رسانی خود می پردازند.

وی ادامه داد: نقد منصفانه همراه با بیان مشکلات از اقداماتی است که توسط خبرنگاران استان یزد به درستی انجام می شود و ارتباط بسیار خوبی بین رسانه ها و مجموعه مدیریت استان وجود دارد.

استاندار یزد: تلاش خبرنگاران استان در تبیین دستاوردهای نظام ستودنی است

استاندار یزد با بیان اینکه سابقه فعالیت در رسانه های گروهی را دارد و خود را جدا از جامعه خبرنگاری استان نمی داند، گفت: این حرفه خط مقدم جهاد تبیین و اطلاع رسانی است و فعالیت در حرفه خبرنگاری به جز عشق چیز دیگری نیست .

فاطمی اظهار داشت: با وجود سختی ها و کمبودهایی که از نظر درآمدی برای فعالان حوزه رسانه وجود دارد، عملکرد رسانه های استان راهگشا است و سعی مدیریت استان یزد نیز بر این است تا در حد توان از رسانه های استان حمایت صورت گیرد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان یزد گفت: با توجه به اینکه در سال برگزاری انتخابات در کشور قرار داریم لذا در راستای امیدآفرینی و بیان عملکردها از رسانه های استان درخواست داریم در زمینه جهاد تبیین به صورت فعالانه تری مشارکت داشته باشند .

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: زحمات رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان یزد قابل تقدیر است و بخش عمده ای از تولیدات رسانه ای در این حوزه صورت می گیرد و خبرنگاران این عرصه بدون کمترین چشم داشتی انجام وظیفه می کنند.

دبیر انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان یزد نیز در این نشست گفت: مراسم دیدار و صبحانه کاری هر سال همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار برگزار می شد که چند سال گذشته بدلیل کرونامتوقف شده بود و امسال برای پنجمین سال این نشست با حضور استاندار برگزار شد.

مسعود میرجلیلی اظهار داشت: تا کنون سه دوره این انجمن برگزار شده و در تیرماه امسال نیز انتخابات چهارمین دوره انجمن برگزار شد که نیره شفیعی پور سرپرست خبرگزاری مهر ، اعظم السادات میرجلیلی سرپرست خبرگزاری ایکنا، حسین جلالی مدیر پایگاه خبری یزد فردا، محمد کلماتیان مدیر پایگاه خبری یزد رسا و سیدضیاء میررحیمی سرپرست خبرگزاری شبستان بعنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

وی ادامه داد: مجید میرجلیلی مدیرمسئول پایگاه خبری یزدتیز نیز بعنوان بازرس اصلی ، سوسن شکوفه مدیر پایگاه خبری یزد بانو به عنوان بازرس علی البدل و علیرضا عسکری اشکذری نیز بعنوان عضو علی البدل هیات مدیره انتخاب شده و در یک دوره سه ساله بعنوان هیئت مدیره این انجمن هستند.

دبیر انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان یزد گفت: تعامل بسیار خوبی بین مجموعه های اداری استان و روابط عمومی استانداری با رسانه ها وجود دارد و امسال برای سومین مرتبه مدیران برتر و ضعیف در زمینه ارتباط و تعامل با رسانه نیز توسط خبرنگاران عضو این تشکل انتخاب و معرفی خواهند شد .

علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: در روز خبرنگار امسال مدیران دستگاهای اجرایی به عنوان نماینده استاندار در ۲۱ رسانه حضور یافتند و استاندار یزد نیز با حضور در منزل تعدادی از خبرنگاران و فعالین رسانه استان از فعالیت های آنان قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha