ترافیک در محورهای منتهی به مازندران سنگین است

ساری - ایرنا - رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در برخی از محورهای منتهی به این استان را در زمان حاضر سنگین تا نیمه سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس در محدوده های تونل شماره پنج و حدفاصل ولی آباد تا هزارچم، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت ترافیک در آزاد راه تهران شمال در محدوده تونل شماره ۱۱ را نیز در زمان حاضر سنگین اعلام کرد و گفت که در مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده لاسم نیز ترافیک خودرو نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، بیان کرد: تردد خودروها در محور فیروزکوه هم کانون بصورت عادی و وران در جریان است.

این مقام مسوول با اشاره به حجم بالای تردد خودرویی در محورهای ارتباطی این استان بویژه در ایام تعطیلات آخر هفته، با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی نیز با هدف تسهیل در تردد خودرویی در محورهای ارتباطی مازندران اجرا می شود، از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفر امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

ترافیک در محورهای منتهی به مازندران سنگین است

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha