۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۲۳
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85192385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارداد محمد ربیعی با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ۲ ساله شد

اصفهان- ایرنا -مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان از افزایش قرارداد محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه از یک سال به ٢ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نیما نکیسا، دوشنبه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی اصفهان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار افزود: هدف از افزایش مدت قرارداد، گسترش همکاری‌ها با این سرمربی و کسب نتایج بهتر و همچنین پیشبرد اهداف در مباحث آکادمی باشگاه است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه با وجود برخورداری از پیشینه فوتبالی قصدی برای دخالت در کار سرمربی ندارد، اضافه کرد: ربیعی یک تکنسین فوتبال است و به طور حتم کار خود را به خوبی انجام خواهد داد و ما نیز در باشگاه کارهای زیادی داریم.

وی اشاره به اهمیت توسعه و ارتقای زیرساخت‌های ورزشی خاطرنشان کرد: نوسازی و بازسازی ورزشگاه‌ها و اماکن در تملک باشگاه یا کارخانه مانند ورزشگاه ملت و خوابگاه شمس آبادی را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان ادامه داد: توجه به ورزش بانوان از دیگر رویکردهای ما به شمار می‌رود و برای نتیجه‌گیری بهتر در تیم والیبال بانوان، میترا شعبانیان را برای هدایت این تیم انتخاب کردیم.

نکیسا همچنین از انتخاب مهران حاتمی برای سرمربیگری تیم بسکتبال این باشگاه خبر داد و تصریح کرد: از سوی دیگر راه اندازی کلینیک پزشکی ورزشی را در دستور کار داریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha