رییس سازمان انرژی اتمی «روز خبرنگار» را تبریک گفت

تهران- ایرنا- رییس سازمان انرژی اتمی با تبریک روز خبرنگار نوشت: شما مجاهدان عرصه رسانه در شرایط کنونی با روایتگری صادقانه و شجاعانه می‌توانید روایت‌های دروغین دشمنان برای ناامیدسازی مردم را با شکست مواجه کنید.

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی روز دوشنبه با تبریک روز خبرنگار نوشت: هر ساله همزمان با هفدهم مردادماه روز خبرنگار، اهمیت گفتار و کردار حقیقت جویی و آگاهی‌ بخشی در حرفه‌ای مقدس که اصحاب آن با خردمندی و قلمی روان و بیانی شیوا به روشنگری حقایق می‌پردازند، بیش از پیش نمایان و مخابره می‌شود.

معاون رییس جمهور افزود: همواره تاکید داشته‌ام که شما تلاشگران خستگی‌ناپذیر و فعالان عرصه رسانه با قلم پاک و غنی خویش، پیشقراولان آگاهی‌بخشی و تبیین حقایق هستید و در مسیر صیانت از استقلال و منافع ملت انجام وظیفه می‌کنید. شما مجاهدان عرصه رسانه در شرایط کنونی با روایتگری صادقانه و شجاعانه می‌توانید روایت‌های دروغین دشمنان جمهوری اسلامی ایران که بر ناامیدسازی مردم کمر همت بسته‌اند را با شکست مواجه کنید.

اسلامی تاکید کرد: بدون تردید معرفی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور با نقش‌آفرینی شما خبرنگاران و اصحاب رسانه در تغییر نگرش عمومی نسبت به حقایق و ضرورت‌های فناوری هسته‌ای معنای بیشتری یافته و ارزنده، دلگرم کننده و تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: در این ایام، تقارن روز فرخنده خبرنگار با ماه محرم‌الحرام و پیروزی تفکر حق بر باطل نیز تجلی‌بخش فرهنگ عاشورایی و اهداف قیام سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیهم السلام) است که جوانان ایران اسلامی با تأسی به این قیام و تکیه بر دانش و تخصص خود مسیر آزادگی و تعالی کشور را به نیکوترین وجه محقق خواهند ساخت.

رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: برای اینجانب مایه مباهات و خرسندی است که ۱۷ مرداد «روز خبرنگار» را به یکایک پیام‌آوران حقیقت و روایتگران صالح و صدیق در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «شهدای رسانه» کشور، از تلاش‌های اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران عزیز حوزه هسته‌ای که در یک‌سال گذشته ما را همراهی کردند، قدردانی و تشکر کنم. امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج)، خبرنگاران و اصحاب فرهیخته رسانه‌های کشور بتوانند گام‌های اساسی در مسیر تبیین حقایق، روشنگری و عدالت‌خواهی بردارند و با روشنگری، افکار عمومی داخلی و جهانی را نسبت به حقیقت صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای کشور بیش از پیش آشنا سازند.

سرخط اخبار سیاست خارجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha