کارگروه رفع مشکلات دامداران شهرک لبن قم به سرعت تشکیل شود

قم - ایرنا- استاندار قم با بیان اینکه احیا و توسعه واحدهای دامداری شهرک لبن ، ضرب الاجلی را برای تشکیل کارگروه رفع مشکلات دامداران این شهرک تعیین کرد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم ، سیدمحمدتقی شاهچراغی در بازدید از شهرک دامداری و صنایع لبنی این استان اظهار کرد: در این شهرک اتفاقات و مشکلاتی به وجود آمده که نتیجه کم‌کاری مدیران گذشته و تصمیمات برخلاف قانون مدیریت این مجموعه به شمار می‌رود.

وی افزود: اگر قرار است تصمیماتی در این شهرک گرفته شود باید منوط به نظر همه ذی‌نفعان در این مجموعه باشد و افراد باید نظر بگیرند که هر تصمیمی گرفته شد باید موضوع دامداری محوریت اصلی قرار بگیرد.

استاندار قم تصریح کرد: برای حل مشکلات و بررسی مسائل این شهرک لبنی ظرف پنچ روز آینده کارگروهی با مسئولیت معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با حضور برخی مدیران کل استان همچون اطلاعات، دامپزشکی، رئیس سازمان بازرسی و... تشکیل شود.

شاهچراغی هدف از تشکیل این کارگروه را احیا واحدهای دامداری و توسعه واحدهای فعال این شهرک دانست و خاطرنشان کرد: تصمیماتی که قرار است در این کارگروه گرفته شود باید به اطلاع دامداران مشغول در این مجموعه رسانده شود و در تمامی مسائل شاهد حضور فعال و موثر آنان باشیم.

وی در پایان گفت: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز به مسئله اصلاح مدیریت این شهرک ورود کرده و هرچه سریع‌تر به وضعیت رسیدگی کند.

شهرک لبن یکی از شهرک‌های اقتصادی استان قم محسوب می‌شود که نقش زیادی در تامین فراوردهای دامی دارد به طوری که روزانه ۱۲۰ تن شیر در این شهرک تولید و در قم و دیگر استان‌ها توزیع می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha