فرزندان شهدا رسالت مطالبه‌گری از مسئولان را بر عهده دارند

اردبیل - ایرنا - جانشین نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران گفت: فرزندان شهدا به عنوان صاحبان انقلاب اسلامی رسالت سنگین مطالبه‌گری از مسئولان برای پیشرفت کشور را بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر روز دوشنبه در اجلاسیه فرزندان شهدا که در چهارچوب کنگره سراسری سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار شد، با اشاره به خاکریزهای استکبار در داخل کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنی‌صدر یکی از مهم‌ترین خاکریزهایی بود که در داخل کشور بعد از انقلاب اسلامی توسط استکبار ایجاد شده بود که درصدد بود تا نسخه انقلاب اسلامی را درهم بپیچد ولی با درایت امام خمینی (ره) و با تلاش مجاهدانه رزمندگان اسلام این خاکریز مهم و استراتژیک جمع و به زباله‌دان تاریخ سپرده شد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: منافقین در اوایل انقلاب با پشتیبانی استکبار ۱۷ هزار نفر را ترور و پنج هزار نفر را به شهادت رساند اما در برابر سد محکم ایثار و شهادت متوقف شدند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با اشاره به قراردادهای گلستان و ترکمن‌چای و جدایی بخش‌های عظیمی از خاک کشور در دوران گذشته گفت: در طول هشت سال جنگ‌هایی که علیه کشور ما راه‌اندازی شد یک وجب از خاک کشور جدا نشد و شهدا اجازه تعدی به خاک کشور را ندادند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه فرزندان شهدا رسالت سنگینی در بصیرت‌افزایی جامعه بر عهده دارند، اظهار کرد: برخی افراد که علمدار تجزیه‌طلبی هستند در فتنه اخیر با ۱۱ سرویس اطلاعاتی کشورهای مستکبر همکاری داشتند تا کشور را تجزیه کنند اما شهدا و فرزندان شهدا و دلدادگان به شهدا اجازه تحقق این تفکر را دشمنان و خود باختگان ندادند.

شهدا خاکریز مقاومت در برابر فتنه‌های دشمن هستند

حجت‌الاسلام طیبی فر در ادامه شهدا و خانواده شهدا را خاکریز مقاومت در برابر فتنه اندوزی‌های دشمنان ارزیابی کرد و گفت: در اوایل دشمنان داخلی به نام و یاد شهید نیز حساس بودند و می دانستند که فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین قدرت ایمانی کشور است که از توان بسیج عمومی بالایی برخوردار است. حتی نمی‌توانستند نام شهدا را بر میادین و خیابان‌ها تحمل کنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه فرزندان شهدا مطالبه‌گر خون شهدا از مسئولان هستند ، افزود: شهدا برای این کشور خون دادند و فرزندان آنها نیز متحمل سختی‌های فراوان شدند به همین خاطر کوتاهی در حق خانواده شهدا ظلم و خیانت به انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: فرزندان شهدا، پرچمدار عزت، استقلال، عفاف و حجاب و دین‌داری در کشور هستند به همین خاطر خانواده شهدا هرگز اجازه نخواهند داد انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha