۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 5334
کد خبر: 85191760
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آژانس عکس ایرنا افتتاح شد

۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبر: 85191760
آژانس عکس ایرنا افتتاح شد

تهران- ایرنا- همزمان با روز خبرنگار آژانس عکس ایرنا به آدرس www.irnaimages.com رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، با توجه به برخورداری خبرگزاری جمهوری اسلامی از آرشیو تصویری غنی و تولیدات بروز و فعالیت ۶۰ عکاس در سطح کشور، آژانس عکس ایرنا امروز دوشنبه ۱۶ مرداد با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی نادری مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی رونمایی شد تا رسانه‌های محلی و داخلی بتوانند بصورت آنلاین در کمترین زمان ممکن ، قدام به تهیه تصاویر در اندازه‌ دلخواه، نمایند.

علی نادری در مراسم رونمایی از این آژانس عکس اظهار داشت: ما در خبرگزاری جمهوری اسلامی در حال ایجاد آژانس بین المللی عکس ایرنا هستیم تا با استفاده از ظرفیت عکاسان ایرانی در برابر تبلیغات منفی غربی‌ها، تصاویر واقعی از ایرنا به جهان مخابره کنیم.

آژانس عکس ایرنا افتتاح شد

آژانس عکس ایرنا قرار است پلی مابین رسانه‌های داخلی و بین‌المللی باشد تا عکس‌هایی که از ایران تولید می‌شود را جهت استفاده در اختیار رسانه‌های خارجی قرار دهد و پروژه‌های مورد نیاز آنها از ایران نیز در این آژانس پوشش داده شود.

آرشیو تاریخی ایرنا، که اولین تصاویر آن به سال ۱۳۳۹ باز میگردد در حال حاضر ۴ میلیون قطعه عکس منحصربه‌فرد در اختیار دارد. این آرشیو به مرور و در مناسبت‌های مختلف جهت استفاده علاقمندان، رسانه‌ها و محققان به‌روزرسانی خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند به صورت آنلاین، تصاویر مورد نیاز خود را در اندازه دلخواه از آدرس www.irnaimages.com به صورت آنی خریداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha