۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبر: 85191664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر فدراسیون تنیس: ایران به گروه ۲ جهانی صعود کرده است

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون تنیس ایران در پاسخ به شایعاتی در خصوص عدم صعود تیم ملی به گروه ۲ جهانی گفت: گروه ۲ جهانی با پلی آف آغاز و با کیک‌آف به پایان می‌رسد و در حال حاضر در مرحله ابتدایی گروه دوم هستیم.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته بود که تیم ملی تنیس ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل تیم‌های ویتنام، عربستان، سریلانکا و جزایر پاسیفیک در زیر گروه ۳ جهانی جام دیویس در سریلانکا موفق شد بنابر اعلام سایت فدراسیون تنیس ایران و سایت فدراسیون جهانی تنیس، جواز صعود به گروه ۲ جهانی را کسب کند. با وجود عملکرد درخشان ملی‌پوش تنیس در جام دیویس سریلانکا و تقدیر سایت فدراسیون جهانی از این موضوع، باز هم برخی مسئولان قدیمی فدراسیون در مصاحبه با برخی رسانه‌ها مدعی شدند که هنوز صعود تنیس ایران به گروه ۲ جهانی نهایی نشده است.

در پی این مسئله شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون تنیس ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص این ابهامات اظهار داشت: مرحله ۲ جهانی با پلی آف آغاز و با کیک‌آف پایان می‌یابد؛ با این حال که ما در قسمت اول مرحله دوم هستیم، به معنی صعود از گروه سوم است. الان یک نفر این مسئله را برای ما روشن کند که اگر ما از گروه سوم هم صعود کردیم و هنوز در گروه ۲ جهانی نیز وارد نشدیم، در چه مرحله‌ای قرار داریم؟ حتما به این جایگاه مرحله ۲ و نیم می‌گویند! این مسئله مثل آن می‌ماند که یه شخصی به تازگی از راهنمایی به دبیرستان برود. ما هیچوقت ادعا نکردیم که دیپلم گرفتیم اما در اینکه به این مرحله صعود کردیم که شکی نیست.

وی ادامه داد: در شهریور ماه یک قرعه‌کشی انجام و حریف‌های ایران معرفی می‌شوند. من احتمال زیاد می‌دهم با وجود تلاش‌های بسیار زیاد ملی‌پوشان، نتوانیم در رقابت‌های پلی‌آف پیروز شویم و باز هم به مرحله سوم سقوط کنیم اما در حال حاضر موفق شدیم که به مرحله ۲ جهانی برسیم. ما انتظار داریم عده‌ای که خودشان تنیس ایران را به مرحله چهارم برده‌ بودند، حالا اینطور به غلط از ما انتقاد نکنند. خیلی بد است که ورزشکاران و طرفداران رشته تنیس را دل‌سرد کنیم و پیشرفت تنیس را نادیده بگیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha