۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85191616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزانه ۴۰۰ دستگاه خودرو در اصفهان شماره گذاری می‌شود

اصفهان -ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شماره گذاری روزانه ۴۰۰ خودرو در این منطقه به طور متوسط خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۵ هزار دستگاه خودرو در اصفهان پلاک‌گذاری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

وی راجع به ثبت نام اینترنتی پلاک‌گذاری و استقبال شهروندان افزود: با وجود امکان ثبت نام اینترنتی، شهروندان همچنان از روش سنتی استقبال می‌کنند، هر چند از طریق رسانه‌های گروهی و صدا و سیما اطلاع رسانی شده است که شهروندان می‌توانند در کمتر از ۱۰ دقیقه پلاک خود را تعویض و در وقتشان صرفه‌جویی کنند.

وی هزینه شماره گذاری خودرو را چهار میلیون ریال اعلام کرد و گفت: خط اختصاصی برای نوبت‌های اینترنتی باز شده است و افرادی که اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند، دیگر وقتشان را صرف پرداخت هزینه‌ها نمی‌کنند.

سرهنگ محمدی درباره خدمات پس از شماره‌گذاری از قبیل نقل و انتقال،تعویض پلاک، پاسخ استعلام مراجع قضایی و انتظامی، ثبت دستور توقیف، صدور کارت و شناسنامه مالکیت خودرو گفت: مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور اصفهان واقع در بزرگراه شهید دستجردی، شهرک آزمایش به صورت روزانه آماده ارائه تمام خدمات شامل تعویض پلاک. تعویض اتاق و شاسی خودرو، کارت و برگ سبز المثنی و سایر موارد است.

وی بیان داشت:مدت زمان تعویض پلاک عادی از زمان ورود افراد به مرکز شماره‌گذاری تا انجام تمام مراحل شامل پرداخت هزینه‌ها، بازدید کارشناسی و فک پلاک قدیم و دریافت پلاک جدید و نصب آن کمتر از یک ساعت زمان می‌برد.

کلان‌شهر اصفهان با جمعیتی بالغ بر بیش از ۲میلیون نفر، با تردد روزانه چهار میلیون سفر روبروست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha