خبرنگاران، مضرات قاچاق کالا و ارز را در جامعه تبیین کنند

یزد- ایرنا- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد گفت: خبرنگاران با تهیه اخبار و گزارشات مناسب، مردم و جوانان را با مضرات قاچاق کالا و ارز در جامعه آشنا و مسئله را تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، " ابوالفضل خوشنویس " روز دوشنبه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد افزود: تبیین مضرات مواد مخدر و قاچاق کار و ارز نقش مهمی در پیشگیری آنها دارد.

وی با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از اقدامات و همکاری سالیانه خبرگزاری ایرنا با کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: خبرنگاران مردم را در جریان برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر قرار دهند.

این مسئول بیان کرد: انعکاس دقیق و شفاف اقدامات و برنامه‌های دولت در مبارزه با موادمخدر و قاچاق کالا و ارز از رسالت‌های مهم جامعه خبری و فعالان رسانه است.

همچنین رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد به ارائه گزارشی در خصوص اهداف و برنامه‌ها و اقدامات این دفتر پرداخت.

خبرنگاران، مضرات قاچاق کالا و ارز را در جامعه تبیین کنند

کاظم شاملو به اهمیت کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی به موقع در مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز اشاره و بر تداوم همکاری تاکید کرد.

وی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران دفتر یزد آمادگی برگزاری جلسات و برنامه‌های مناسب خبری در اطلاع رسانی شفاف و کمک در تحقق اهداف را دارد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و روز ۱۷ مرداد توسط شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت شهادت محمود صارمی از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha