استاندار مازندران : صداقت با مردم، مهمترین پیام شهدا به مسوولان است

ساری- ایرنا- استاندار مازندران با اظهار این که ایثارگران هشت سال دفاع مقدس از جانشان برای خدمت به مردم گذشتند گفت: صداقت با مردم، مهمترین پیام شهدا به مسوولان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در ادامه برنامه سفر یک روزه به قائمشهر در دیدار با خانواده شهیدان طبری، افزود: مسوولان با کار جهادی در خدمت مردم باید تلاش بی منت کنند.

وی تصریح کرد: من خودم تلاش می کنم تا با کار جهادی به مردم صادقانه خدمت کنم.

استاندار مازندران قدردانی از خانواده شهدا که همواره تمامی مشکلات را تحمل می کنند و همانند شهدا در حفظ ارزش های اسلامی و انقلاب پای این نظام هستند، گفت: امیدواریم شهدا از کار مسوولان راضی باشند.

شهیدان سعید، سعادت و سیامک طبری سه شهید سرافراز انقلاب اسلامی ایران هستند که استاندار مازندران در سفر شهرستانی به قائمشهر با خانواده این سه شهدا دیدار کرد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، امروز یکشنبه در چهاردهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی شامل معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان قائمشهر سفر کرد. استاندار مازندران و مدیران استان در این سفر از روستاهای محروم منطقه بازدید خواهند کرد.

استاندار مازندران : صداقت با مردم، مهمترین پیام شهدا به مسوولان است

در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا سه روستای این شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌ کنند تا مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود. مصوبات این جلسات به دستگاه های متولی ابلاغ و پیگیری های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد. برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید از عملیات اجرایی چند طرح عمرانی و واحد صنعتی از جمله دیگر برنامه های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به قائمشهر است.

قائمشهر از حیث جغرافیایی در مرکز مازندران واقع شده و بیش از ۴۰۰هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha