۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
کد خبر: 85191026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار مازندران: ادامه راه شهدا خدمت به مردم است

۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
کد خبر: 85191026
استاندار مازندران: ادامه راه شهدا خدمت به مردم است

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت : ادامه راه شهدا در شرایط کنونی خدمت جهادی و بی‌منت مسوولان به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی‌پور روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهیدان طبری در قائمشهر بیان داشت : همه ما باید تلاش کنیم تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با خدمت شبانه روزی به مردم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

استاندار مازندران گفت : مهمترین پیام شهدا به مسوولین آن است که با مردم صادق باشند و همه باید با همان صداقتی که شهدا داشتند خدمت رسانی به مردم را ادامه دهند.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد : شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت مردم جان خود را نثار کردند و امروز ما باید ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

شهیدان سعید، سعادت و سیامک طبری سه شهید سرافراز انقلاب اسلامی ایران هستند که استاندار مازندران در سفر شهرستانی به قائمشهر با خانواده این سه شهدا دیدار کرد.

استاندار مازندران: ادامه راه شهدا خدمت به مردم است

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، امروز یکشنبه در چهاردهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی شامل معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان قائمشهر سفر کرد. استاندار مازندران و مدیران استان در این سفر از روستاهای محروم منطقه بازدید خواهند کرد. در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا سه روستای این شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌ کنند تا مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود. مصوبات این جلسات به دستگاه های متولی ابلاغ و پیگیری های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد. برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید از عملیات اجرایی چند طرح عمرانی و واحد صنعتی از جمله دیگر برنامه های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به قائمشهر است.

قائمشهر از حیث جغرافیایی در مرکز مازندران واقع شده و بیش از ۴۰۰هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha