۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85190979
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان

۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85190979
پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه وجود دارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: طی فردا وزش باد در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط است و احتمال وقوع غبار محلی در این مناطق وجود دارد و از اواخر روز سه شنبه تا پایان هفته جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی ،جنوبی، شرقی و مرکزی خواهد شد.

وی افزود: از روز چهارشنبه تا اواخر هفته وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان پیش‌بینی می‌شود.
سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته دزفول با ۴۹.۵ و ایذه با ۲۴.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۸.۶ و حداقل ۲۹.۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمالی طی روز شنبه، دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی در روز یکشنبه و افزایش رطوبت و شرجی صبحگاهی و شامگاهی در مناطق ساحلی و جنوب شرقی تا روز دوشنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

بر اساس هشدار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر وقوع گرما، ادارات و دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته تعطیل اعلام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha