وضعیت تامین آب شرب یک‌هزار و ۵۸۰ نفر از اهالی روستای یل‌آباد ساوه پایدار شد

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: وضعیت تامین آب آشامیدنی برای یک‌هزار و ۵۸۰ نفر از اهالی روستای یل‌آباد ساوه در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی پایدار شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی «حشمت‌اله عباسی»، افزود : با اجرای پنج و ۶ دهم کیلومتر خط انتقال آب، مشکل ۴۹۰ خانوار ساکن در روستای یل‌آباد الوسجرد ساوه بر طرف شد.

وی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب در سال جاری تمام تلاش خود را در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی به منظور آبرسانی به روستاهایی که در این زمینه با چالش مواجه هستند به کار گرفته است.

مدیرعامل آبفا استان مرکزی ادامه داد: اجرای خط انتقال آب روستای یل‌آباد الوسجرد از اقدامات خوب آبفای استان است.

عباسی، تامین آب آشامیدنی در روستاها را اقدامی جهادی برشمرد و افزود: یکی از اولویت‌های دولت مردمی با آغاز به کار دولت سیزدهم رفع محرومیت از چهره روستاها است که در این راستا رفع مشکل آب شرب سالم و بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و به این منظور با همکاری و تعامل با بسیج سازندگی، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، آبرسانی به روستاها در کمترین بازه زمانی در حال انجام است که این امر بیانگر تلاشی جهادگونه است.

استان مرکزی از ۷۲۶ حلقه چاه، ۴۲ رشته چشمه و ۲۶ رشته قنات تامین می‌شود و در بخش شهری ۳۳۷ هزار مشترک و در روستاها ۱۶۹ هزار مشترک وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha