۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85190770
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیستم شهرداری الکترونیک سنندج امسال رونمایی می شود

سنندج-ایرنا-‌ شهردار سنندج گفت: ایجاد سیستم شهرداری الکترونیک یکی از ضروریات در شهرداری سنندج است که در حال حاضر ۸۰ درصد این پروژه پیش رفته و تا پایان امسال رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سید انور رشیدی روز یکشنبه در آستانه روز خبرنگار در نشست خبری با خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: شهرداری سنندج جزو شهرداری هایی است که بصورت سنتی اداره می شود و بروز نشده است، براین اساس ما همگام‌سازی و بروزرسانی کارها را اولویت قرار داده به ایجاد شهرداری الکترونیک اقدام کردیم.

وی افزود: در حال حاضر ۸۰ درصد پروژه شهرداری الکترونیک پیش رفته و تلاش می کنیم این سیستم امسال رونمایی شود، ضمن اینکه این مهم بروی کاهش ترافیک و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

شهردار سنندج بروز رسانی حقوق کارکنان شهرداری را از دیگر اقدامات انجام شده در دوره مدریت خود اعلام کرد و گفت: حقوق کارکنان از حدود ۵۰ ماه پیش تاکنون بروز شده است این مهم آرامش خاطر و خدمات رسانی بهتر و بیشتر پرسنل به شهروندان را در پی داشته است.

انجام ۸۰۰ هزار متر مربع آسفالت

وی ادامه داد: در این مدت ۸۱۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر سنندج انجام شده است که ۵۰۰ هزار متر مربع آن مربوط به محورها، بلوارها و خیابان‌های اصلی بوده است.

رشیدی افزود: نزدیک شدن خدمات شهرداری به محل زندگی شهروندان یکی دیگر از اقدامات ما در سطح شهر است و براین اساس اولویت اول ما مرمت و حفظ وضعیت موجود بود لذا پروژه های محله محور را در دستور کار قرار دادیم که بتوانیم مشکلات محلات را رفع کنیم.

وی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا داریم، پروژه‌های محله محور سال آینده گسترش پیدا کرده و حداقل ۲ برابر شود، البته مشکلات محلات اولویت بندی شده و براساس آن پیش خواهد رفت.

مناسب سازی محیطی ویژه معلولان

شهردار سنندج مناسب سازی محیطی ویژه معلولان را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد و گفت: در این راستا تاکنون ۱۳۸هزار مترمربع پیاده راه سازی و ۸۵هزار متر جدول گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به مناسب‌سازی و نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر ویژه معلولان، اظهار کرد: همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۶ ایستگاه اتوبوس برای معلولان در سطح شهر سنندج ایجاد خواهد شد.

رشیدی افزود: در بحث پروژه‌های عمرانی نیز اقدامات ما در سه بخش ترافیک هسته مرکزی، پروژه‌های نیمه‌تمام و برنامه‌های آینده است، لذا درهسته مرکزی تلاش می شود در چند نقطه از شهر پارکینگ طبقاتی ایجاد شود.

ایجاد ۱۴۳ هکتار فضای سبز جدید

شهردار سنندج در بخش دیگری از سخنانش گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در قالب طرح پویش سنندج سبز با ایجاد چندین پارک جدید در شهر سنندج، حدود ۱۴۳ هکتا به فضای سبز سطح شهر اضافه می‌شود.

وی افزود: احداث پارک‌های روجیار، پیرچنار، نیشتمان، ورودی نایسر و اسلام‌آباد از جمله پروژه‌هایی است که در طرح پویش سنندج سبز انجام می شود ضمن اینکه وسعت پارک‌ها و فضاهای سبز قدیمی نیز در قاللب این طرح دنبال خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha