۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85190480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

​شتاب بخشی شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم؛ اتصال ۳۰ روستای ایلام به ارتباطات ملی

ایلام - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام از اتصال ۳۰ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت ۳G/۴G خبر داد و گفت: این تعداد روستا بالای ۲۰ خانوار ظرف مدت ۲ سال گذشته در راستای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان به اینترنت پر سرعت مجهز شده اند.

علی کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اتصال اینترنت پرسرعت ( شبکه ملی اطلاعات) در سطح تمامی شهرهای استان ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها را ۶۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام تاکید کرد: سه سایت جدید شهرستان آبدانان با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار، یک سایت در چوار با ۳۰ میلیارد ریال، ایلام ۲ سایت با ۶۰ میلیارد ریال و ایوان یک سایت با ۳۰ میلیارد ریال طی مدت یاد شده اجرا شده است.

​شتاب بخشی شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم؛ اتصال ۳۰ روستای ایلام به ارتباطات ملی

کریمی یادآور شد: همچنین در شهرستان چرداول ۲ سایت جدید و ارتقاء یک سایت با ۱۰۵ میلیارد ریال، دره شهر سه سایت با ۹۰ میلیارد ریال، دهلران چهار سایت جدید و ارتقاط ۲ سایت با ۱۵۰ میلیارد ریال ، سیروان یک سایت با ۳۰ میلیارد ریال و ملکشاهی یک سایت ۳۰ میلیارد ریال عملیاتی شده است.

کریمی اضافه کرد: همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان با برنامه ریزی صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به شکل‌گیری رویکرد جدید وزارت ارتباطات باهدف توسعه زیرساخت و خدمات دیجیتال در استان‌، شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک، تعامل‌پذیری، اشتغال و اقتصاد دیجیتال، پنج خدمت وابسته به هم را برای توسعه ارتباطات استان ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha