استاندار مازندران: کارخانه نساجی قائمشهر را احیا می‌کنیم

ساری- ایرنا- استاندار مازندران با اظهار این که کارخانه نساجی به عنوان یک واحد تولیدی پایه استان همواره نقش محوری در تولید و اشتغال منطقه داشته است، گفت: این واحد تولیدی را با همه فراز و نشیب های آن احیا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز یکشنبه به همراه مدیران کل دستگاه های اجرایی استان مازندران در چهاردهمین سفر شهرستانی در بدو ورود با حضور در امامزاده سید ملال(ع) با آرمان های شهدای شهرستان قایمشهر تجدید میثاق کرد.

استاندار مازندران در جمع خبرنگاران، شهرستان قائمشهر را ویژه توصیف کرد و افزود: مردم این دیار شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده است.

وی با بیان این که تولیدات نساجی قائمشهر باید احیا شود، اظهار داشت : امروز بسیاری از مشکلات گذشته این شهرستان نیز مورد باز یابی و حل و فصل خواهد شد.

حسینی پور به حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی مازندران در بیش از ۱۰۰ روستای شهرستان قائمشهر اشاره کرد و گفت: در همه روستاهای شهرستان نمایندگان در قالب مدیران کل حضور میدانی دارنند.

استاندار مازندران به برگزاری نشست صمیمی با نمایندگان اقشار قائمشهر اشاره کرد و ادامه داد: در ستاد تسهیل حوزه تولید را بررسی می کنیم و چالش های بخش صنعت را رفع خواهیم کرد.

حسینی پور گفت: به طور یقین با بررسی همه جانبه مصوبات خوبی برای توسعه و پیشرفت شهرستان قائمشهر خواهیم داشت.

استاندار مازندران: کارخانه نساجی قائمشهر را احیا می‌کنیم

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، امروز یکشنبه در چهاردهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی شامل معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان قائمشهر سفر کرد.

استاندار مازندران و مدیران استان در این سفر از روستاهای محروم منطقه بازدید خواهند کرد.
در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا سه روستای این شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌ کنند تا مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود.
مصوبات این جلسات به دستگاه های متولی ابلاغ و پیگیری های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت.
استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد.
برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید از عملیات اجرایی چند طرح عمرانی و واحد صنعتی از جمله دیگر برنامه های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به قائمشهر است.
قائمشهر از حیث جغرافیایی در مرکز مازندران واقع شده و بیش از ۴۰۰هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha