۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 5478
کد خبر: 85188892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ کیلوگرم حشیش در ایرانشهر کشف شد

۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبر: 85188892
۱۰۰ کیلوگرم حشیش در ایرانشهر کشف شد

 زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ایرانشهر از کشف ۱۰۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در عملیات مقتدرانه پلیس این شهرستان پس از رصد و ردزنی تا درب منزل قاچاقچیان خبر داد.

مهدی رشنودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی کار اطلاعاتی پلیس مواد مخدر ایرانشهر مشخص شد سه نفر قاچاقچی مواد مخدر به همراه ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مقرر است در ساعت مشخصی مقادری مواد مخدر را در یکی از محلات ایرانشهر در منزلی تخلیه و از آنجا به شهرهای جنوبی سیستان و بلوچستان ارسال کنند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مواد مخدر ایرانشهر در ورودی و خروجی های سطح شهرستان به صورت نامحسوس خودروهای عبوری را مورد نظر قرار گرفته که سوژه مورد نظر شناسایی و تحت تعقیب و رصد کامل این پلیس در آمد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان موفق شدند محل دپوی محموله موادمخدر که قرار بود در آنجا توسط این افراد تخلیه کنند را با تعقیب نامحسوس تا یک منزل مسکونی ردزنی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند در بازرسی از این منزل مقدار ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این رابطه ۳ متهم را دستگیر و دو دستگاه پژوه ۴۰۵ از آنان توقیف کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha