۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85187806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ستاد مدیریت بحران در فرمانداری دورود تشکیل شد

۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبر: 85187806
ستاد مدیریت بحران در فرمانداری دورود تشکیل شد

خرم آباد- ایرنا- در پی آتش سوزی در کارخانه " پترو پالایش" گهر دورود بلافاصله ستاد مدیریت بحران به ریاست استاندار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، از ساعت ۱۱ صبح امروز یک شرکت تولیدمواد بنزینی (نفتا) در شهرک صنعتی دورود دچار حریق شد و تلاش برای اطفای آن همچنان ادامه دارد.

مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران لرستان به رسانه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ ماشین آتش نشانی برای اطفای حریق این واحد تولیدی مستقر شده است و کمبودی از نظر تجهیزات برای خاموش کردن آتش وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دورود نیز در این خصوص اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه به دلیل وسعت حریق تیم‌های آتش نشانی از شهرستان های خرم آباد، بروجرد، ازنا و الیگودرز به محل حادثه اعزام شدند.

سید مصطفی موسوی نصر افزود: مدیریت بحران استانداری در حال رایزنی با پتروشیمی اراک برای اعزام ماشین‌های فوم پاش به منطقه وقوع حادثه در شهرک صنعتی دورود هستند.

فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان دورود به دنبال آتش‌سوزی در شهرک صنعتی این شهرستان، اظهار کرد: سرعت عمل نیروها در مهار آتش سوزی قابل قبول است اما تنها نگرانی که وجود دارد سرایت آتش به مخازن بنزینی است که در مجاورت این واحد صنعتی قرار دارد.

وی ادامه داد: تمام نیروها برای جلوگیری از افزایش خسارات، بسیج شده‌اند و با تشکیل ستاد مدیریت بحران در فرمانداری این شهرستان، تیم‌های اعزامی با شرح وظایف مشخص برای مهار آتش مدیریت خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha