۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۳۷
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85187381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح سلامت خانواده در چهار شهر استان ایلام

۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۳۷
کد خبر: 85187381
اجرای طرح سلامت خانواده در چهار شهر استان ایلام

ایلام - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: اجرای طرح سلامت خانواده در چهار شهر این استان تا پایان سال جاری پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا ، علی نیکونهاد روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: مرحله اول اجرای این طرح اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با محوریت مراقبین سلامت در شهرستان دهلران آغاز شد.

وی افزود: دهلران دارای ۳۶ هزار و ۱۶۱ نفر جمعیت است که در سطح شهر ۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و سه پایگاه سلامت در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: زیرساخت لازم جهت احداث ۱۲ پایگاه سلامت در قالب ۱۲ بلوک و ۲۴ نیروی مراقب سلامت در شهر دهلران فراهم شده است.

اجرای طرح سلامت خانواده در چهار شهر استان ایلام

نیکونهاد عنوان کرد: در حال حاضر تعداد مراقبین سلامت ۲۰ نفر بوده و کمبود چهار نفر نیروی دیگر از طریق نیروهای طرح در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: مرحله دوم طرح در شهرستان ایوان بوده و در مراحل بعدی به ترتیب در شهرستان‌های آبدانان و ایلام تا پایان سال ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: طبق برنامه طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع به ازای هر سه هزار نفر جمعیت شهری یک پایگاه سلامت باید احداث و ۲ مراقب سلامت و یک پزشک ارائه خدمات کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha