۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۵
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85187125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فدراسیون پاسخگوی حذف محمد جمشیدی از تیم ملی بسکتبال نیست

گرگان - ایرنا - رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به حذف محمد جمشیدی از تیم ملی گفت: مسوولیت فنی تیم ملی بر عهده «هاکان دمیر» سرمربی است و فدراسیون دخالتی در تصمیات وی نخواهد کرد.

جواد داوری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در گرگان اظهار کرد: جمشیدی از ملی‌پوشان با سابقه بسکتبال ایران است و به گردن تیم ملی حق دارد، اما حرف آخر فنی از سوی سرمربی زده می‌شود.

رییس فدراسیون بسکتبال در خصوص مسابقات دوستانه تیم ملی گفت: پس از ۲ مسابقه‌ای که با تیم روسیه در نظر گرفته شده ملی‌پوشان به کشور گرجستان می‌روند و در آنجا سه بازی دوستانه و تدارکاتی خواهند داشت.

داوری اضافه کرد: پس از گرجستان بازیکنان تیم ملی راهی کشور چین می‌شوند و پیش از مسابقات جام جهانی در تورنمنت این کشور شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت قرارداد سعید ارمغانی به عنوان سرمربی تیم ملی و زمان فسخ این قرارداد گفت: مشکلی در فسخ قرارداد سرمربی پیشین تیم ملی وجود ندارد اما بندی در قرارداد نوشته شده که نیازمند برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون است.

وی یادآور شد: در مجموع مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و بنا داریم هفته آینده جلسه هیات رییسه را برگزار کنیم.

رییس فدراسیون بسکتبال در ادامه با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ برتر در فصل آتی اوایل آبان ماه سال جاری بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار خواهد شد، گفت: سازمان لیگ برای رقابت‌های امسال تصمیمات خاصی در نظر گرفته و مقررات و آیین نامه مسابقات تغییرات خوب و ارزشمندی با نظر بازیکنان، باشگاه‌ها و پیشکسوتان داشته که امیدواریم شاهد برگزاری مسابقات خوبی در لیگ برتر باشیم.

داوری همچنین در خصوص نظارت بر قراردادهای بازیکنان و تیم‌های لیگ برتری خاطرنشان کرد: در این خصوص هم جلسه‌ای برگزار و مسائلی مطرح شده و بنا به پیشنهادات ارایه شده، تصمیماتی را اتخاذ کردیم که برخی از آن تصمیمات در سال جاری و برخی دیگر برای سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص ارتباط اندک خود با رسانه‌ها گفت: این مسلله را قبول دارم اما سال گذشته مشکلات و مشغله کاری ما در مجموعه فدراسیون زیاد بود که امسال خوشبختانه مسایل و مشکلات برطرف شده و وقت بیشتر و آزادتری برای ارتباط با رسانه‌ها خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha