دعوت جامعه روحانیت از فعالان سیاسی برای نام‌نویسی در انتخابات مجلس

تهران- ایرنا- جامعه روحانیت مبارز از همه فعالان سیاسی دعوت کرد تا برای برگزاری پرشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، جامعه روحانیت مبارز کشور در آستانه آغاز فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، در بیانیه‌ای از همه فعالان سیاسی و کسانی که آنها را «خادمان صادق» نامید، دعوت کرد تا برای انتخابات آینده مجلس ثبت نام کنند.

این تشکل اصولگرا با تأکید بر اینکه انتخابات و نقش مردم، حبل‌المتین الهی در تاریخ جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: بدون تردید اراده و خواست مؤمنانه ملت برای تحقق آرمان‌های ملی، دینی و انقلابی، تنها مسیر پیشرفت، شکوفایی و سعادت است.

جامعه روحانیت مبارز کشور یادآور شد: امروز کشور ما بیش از هر زمان به همبستگی و اقتدار همه جانبه نیازمند است و چنانچه رهبری معظم تبیین فرمودند مشارکت بالا در انتخابات راهکار اصلی است و مشارکت بالا نیز بدون بستری امن و فضایی سالم و رقابتی جدی امکان پذیر نیست.

این تشکل سیاسی از همه افراد اندیشمند، متخصص و با تجربه از همه طبقات، اصناف، اقوام، اقشار، گرایش‌ها و سلایق سیاسی بخصوص بانوان و جوانان در سراسر کشور که متعهد به اسلام، مردم، قانون اساسی، رهبری، منافع ملی که خواهان پیشرفت و سربلندی ایران عزیز و رفع مشکلات هستند انتظار دارد تا با عزمی استوار و نیتی خالص در این راه پیشقدم شوند و با ثبت نام برای انتخابات مجلس دوازدهم راه را برای مشارکت گسترده مردم بزرگوار و ایجاد امید و اعتماد عمومی هموار کنند.

این بیانیه خاطرنشان کرد: مطمئنیم هدایت و حمایت خداوندی شامل حال خادمان صادق ملت خواهد بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha