۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85186860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات بسکتبال گلستان‌ انتخاب شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳
کد خبر: 85186860
رییس هیات بسکتبال گلستان‌ انتخاب شد

گرگان - ایرنا - اعضای مجمع هیات بسکتبال استان گلستان مسوولیت چهارساله این هیات را به حمیدرضا کلاسنگیانی ملی‌پوش پیشین این رشته واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این انتخابات که به ریاست جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال در گرگان برگزار شد، ۲۴ عضو حاضر از ۲۶ عضو مجمع، کلاسنگیانی را شایسته این مسوولیت تشخیص دادند.

پیش از انتخابات حسین رضاییان که مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ‌ برتر بود و برای تصدی ریاست هیات نام‌نویسی کرده بود، انصراف داد.

کلاسنگیانی از مهر ماه سال گذشته سرپرستی هیات را برعهده داشت و پیش از او، اسدالله کبیر برای چهار سال ریاست هیات را برعهده داشت.

اعضای مجمع همچنین به پیشنهاد ریاست هیات، محمدرضا توسلی، مسعود قطب‌عمادی و مازیار معصومی را به عنوان اعضای هیات رییسه، وحید سلیمی و جلال آل‌عقیل را به عنوان بازرس و خزانه‌دار انتخاب کردند.

همچنین معصومه ملاحسینی از پرسنل اداره کل ورزش و جوانان به عنوان نایب رییس معرفی شده بود که انتخاب وی، مشروط به صدور مجوز از سوی وزارت ورزش و جوانان بوده و اعضای مجمع اختیار تام به رییس هیات دادند تا پس از این تاییده، وی به عنوان نایب رییس منصوب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha