۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۲
کد خبر: 85185979
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: میزخدمت دستگاه‌های اجرایی در محلات قم برپا شود

قم-ایرنا- استاندار قم گفت: برای شنیدن صدای مردم و ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مسوولان، میزهای خدمت دستگاه های اجرایی در سطح محلات استان قم تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی، طی سخنانی بیان داشت: تشکیل این میزهای خدمت علاوه بر بیان دستاوردهای دولت، می تواند در به نقطه امیدبخشی در بین مردم و مسوولان تبدیل شود.

استاندار قم در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: توجه خوبی در بین دستگاه های اجرایی استان به موضوع عفاف و حجاب وجود دارد؛ با این وجود لازم است تا همراهی تمامی نهادهای متولی بیشتر شود.

شاهچراغی ادامه داد: برای کاربردی تر شدن تصمیمات و موضوعات قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی لازم است تا با حضور دستگاه های مربوطه، مباحث در همان جلسه مطرح و تصمیم گیری های لازم انجام بگیرد.

وی با قدردانی از مشارکت دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهر قم، تصریح کرد: یکی از طرح های موثری که در قم در حال انجام است، طرح بوستان در تراز شهر اسلامی است که از ابتدای تابستان تا پایان مهرماه انجام می گیرد. باید تلاش شود علاوه بر این پنج بوستان هدف، به سایر بوستان ها نیز سرایت کند.

استاندار قم با بیان اینکه دو ماه محرم و صفر فرصت مناسبی جهت نهادینه سازی بیشتر باورها و ارزش های دینی است، عنوان کرد: آموزش و پرورش از جمله دستگاه هایی است که به دلیل ارتباط مستقیم با نسل جوان در اجرای برنامه های فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخودار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha