سبد کشفیات پلیس هرمزگان؛ کشف تریاک و گازوئیل تا پودر بدن‌سازی قاچاق

بندرعباس - ایرنا - پلیس استان هرمزگان در شبانه روز گذشته موفق به کشف و توقیف انواع محموله‌های کالاهای قاچاق در سطح استان شده است که می‌توان به کشف تریاک، گازوئیل و انباشت پودر بدن‌سازی قاچاق اشاره کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، فرمانده انتظامی هرمزگان در این راستا گفت: ۲۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک طی ۲ عملیات ضربتی پلیسی در شهرستان‌های حاجی‌آباد و بندرخمیر کشف شد.

سردار علی اکبرجاویدان روز دوشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی «دهستان» شهرستان حاجی آباد در ادامه طرح مقابله با قاچاق موادمخدر با انجام کار اطلاعاتی یک باند قاچاق موادمخدر را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران روز گذشته حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم در محور یکی از روستاهای شهرستان حاجی آباد به یک‌دستگاه پراید مشکوک شده که در تعقیب و گریز پلیسی راننده عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از تاریکی شب و رها کردن خودروی حامل موادمخدر از محل متواری که در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۱۲۷ کیلو و۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرخمیر نیز طی عملیاتی دیگر در اجرای طرح امنیت محله محور و مبارزه با قاچاق موادمخدر با کار اطلاعاتی و فنی یکدستگاه خودرو نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی و با تعقیب و مراقبت های لازم و دریک عملیات ضربتی و تعقیب وگریز سریع متوقف که در بازرسی از آن مقدار ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدرازنوع تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: با تلاش همه‌جانبه ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد و خمیر ۲ دستگاه خودورحامل مواد توقیف و یک قاچاقچی موادمخدر و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب نیز، از توقیف خودرو پژو پارس با کشف ۸۷ کیلو و ۵۰۰گرم مواد افیونی تریاک در این شهرستان خبرداد و گفت: در این راستا ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

سرهنگ عباس قاسمی بیان کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی «شهید چغازردی» شهرستان بندرعباس ضمن کار اطلاعاتی و رصد و کنترل خودروهای محور میناب - بندرعباس به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی بیان کرد: راننده خودرو به همراه دیگر سرنشین بدون توجه به دستور ایست ماموران با سرعت زیاد قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و سرعت عمل پلیس طی عملیات غافلگیرانه خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی میناب با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان ومعرفی آنان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: در سایه اقدامات اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی که به واقع توزیع و مصرف هر گرم آن گرفتار کننده مردم است، انتظار داریم در صورت اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را به پلیس گزارش کنند.

انباشت ۵۹۳ قوطی مکمل بدنسازی قاچاق در بندرلنگه

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۵۹۳ قوطی مکمل بدنسازی و انواع قرص‌های قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

سردار جاویدان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی بندرلنگه در اجرای طرح مقابله با پدیده قاچاق با انجام کار اطلاعاتی از انباشت مقادیر زیادی پودر و قرص مکمل بدنسازی غیرمجاز در منزل فردی در یکی از روستاهای شهرستان بندرلنگه مطلع و پیگیری موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از حیاط منزل ، تعداد ۲۰۰ قوطی پودرمکمل بدن‌سازی در مارک‌های مختلف و تعداد ۲۷۳ قوطی حاوی ۵۵ هزار و ۸۰۰ دانه قرص و کپسول چربی سوز و تعداد ۱۲۰ بطری مایع لاغری حاوی ۹۶ لیترمایع کشف کردند.

کشف گازوئیل قاچاق در محور میناب به جاسک

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان میناب یک کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق توقیف شد.

سرهنگ مشوق افزود: :ماموران انتظامی پاسگاه بندزرک شهرستان میناب در راستای مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی حین کنترل محور میناب به جاسک و خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: ماموران خودرو را جهت بررسی متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان میناب تحویل و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۸ راس گاو قاچاق در رودان

فرمانده انتظامی رودان از کشف ۱۸ راس گاو قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زارعی بیان کرد: ماموران انتظامی «ایستگاه بازرسی فاریاب» حین کنترل خودروهای عبوری محور رودانبه بندرعباس به یک دستگاه کامیون حامل گاو مشکوک شده و آن را برای بررسی بیبشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از آن کامیون، ۱۸ راس گاو قاچاق و بدون هرگونه مدارک گمرکی و بهداشتی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی رودان یادآورشد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha