۷۵۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی هزینه شد

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در راستای بهبود، تکمیل و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، در سال جاری ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و هزینه شده است.

امیر شهسوار جلاوت روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان سرمایه گذاری در قالب ۲۰ قرارداد پروژه‌های عمرانی اقدام شده و زمینه بهبود بخشی از زیرساخت‌ها را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال با عنوان مهار تورم، رشد تولید، بیشترین حجم سرمایه گذاری در شهرک‌های تقاضا محور آذربایجان غربی در سال جاری صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: تکمیل عملیات اجرایی گاز شهرک صنعتی کانی خوی و شهرک شماره ۳ ارومیه، احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ارومیه ۲ و همچنین اجرای شبکه ۲۰ کیلوولت و روشنایی ناحیه صنعتی خلیفه لو از جمله اقداماتی بوده که صورت گرفته است.

شهسوار جلاوت تاکید کرد: این اقدامات در طول سال همچنان ادامه دارد و سعی می‌کنیم کرد که فضای شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی را در راستای کمک به بخش تولید، روز به روز بهبود ببخشیم.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۳۷ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در آذربایجان غربی وجود دارد که ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که ۲۱ مورد شهرک صنعتی و ۶ مورد ناحیه صنعتی است.

۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی هم در حال مطالعه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha