مشاور استاندار خراسان رضوی:پیوست رسانه‌ای طرحها ضرورت تحقق جهاد تبیین است

مشهد- ایرنا- مشاور استاندار خراسان رضوی گفت: پیوست رسانه ای داشتن طرحها ضرورت حرکت در مسیر جهاد تبیین است و غفلت از این پیوست خسارات جدی در حوزه افکار عمومی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، سید ناصر نعمتی روز دوشنبه و در مراسم تودیع و معارفه برخی از مدیران شهرداری مشهد افزود:دبیرخانه پیوست رسانه ای از کارهایی بود که در شهرداری مشهد پایه ریزی شد، در تبصره های بودجه قرار گرفت، فرم های استاندارد آن در شهرداری تصویب و دوره آموزشی آن برای همکاران برگزار شد.

وی ادامه داد: راه اندازی یکشنبه های نشست خبری در شهرداری مشهد کار دشواری بود اما با همت همکاران خوب روابط عمومی این مهم محقق شد و هر هفته برای پاسخگویی، یکی از مدیران شهرداری مشهد پای میز سوال و جواب رسانه ها می نشست.

رییس سابق مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد از دوشنبه های "ملاقات مردمی" و پاسخگویی در ۱۳۷، سه شنبه های "بی واسطه با مردم" و حضور مدیران شهری در مساجد سطح شهر و پنجشنبه های "بازدید مردمی" از پروژه های شهری به عنوان برنامه های دیگر مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد نام برد که در دوره ششم برای اجتماعی سازی فعالیت های مدیریت شهری اجرا شد.

نعمتی افزود: راه اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات و روابط عمومی توسط مرکز اطلاع رسانی شهرداری مشهد در روز روابط عمومی یکی از خلاهای کتابخانه ای مشهد را پوشش داد و به محلی برای توجه علاقه مندان حوزه روابط عمومی و ارتباطات تبدیل شد.

وی به راه اندازی میزهای خارجی در شهرداری مشهد برای توسعه دیپلماسی شهری اشاره و اضافه کرد: با هدفگذاری انجام شده دستاوردهای مناسبی در این زمینه به دست آمد که کسب کرسی ریاست کمیسیون فرهنگی و گردشگری مجمع شهرداران آسیایی توسط شهرداری مشهد یکی از آنان بود.

برندسازی طرحها و خدمات مدیریت شهری، کار ویژه روابط عمومی

شهردار مشهد نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت امر اطلاع‌رسانی گفت: برندسازی طرحها و خدمات مدیریت شهری، کار ویژه مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری است.

محمدرضا قلندر شریف افزود: مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری و شورای شهر مشهد باید تلاش کند و روی خدمات مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر که یک مجموع هستند به‌صورت پررنگ مانور دهد نه روی فرد و تا می‌تواند واقعیات را از طریق روابط عمومی بیان کنید.

وی اضافه کرد: در حوزه ۱۳۷ نیز همکاران باید تشویق شوند تا به‌موقع و با یک ارتباط مناسب پاسخ مردم به عنوان ناظران عملکرد مدیریت شهری را بدهند.

شهردار مشهد با بیان این که باید تلاش شود تا روابط عمومی در این دوره به برند تبدیل شود اظهار کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها در مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری باید به‌گونه‌ای باشد تا شاهد ثبت یک دوره موفق باشیم و دراین مسیر هر گونه حمایتی که لازم باشد انجام خواهیم داد تا شاهد برندسازی در حوزه طرحهای شهری و سایر خدمات مدیریت شهری باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha