۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85184905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه کردستان و هیات والیبال استان منعقد شد

سنندج- ایرنا- روسای دانشگاه کردستان و هیات والیبال استان با هدف توجه به امر ورزش و توسعه والیبال در این دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه کردستان روز یکشنبه در جلسه امضای تفاهم‌نامه با هیات والیبال استان در سنندج اظهار کرد: آنچه ما می‌خواهیم این است که کاری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی انجام گیرد.

حامد قادرزاده با بیان اینکه کاهش هزینه‌های اجتماعی جز با ایجاد نشاط اجتماعی امکان‌پذیر نیست، افزود: این تفاهم نامه می‌تواند فرصت مناسبی را برای توسعه ورزش دانشجویی فراهم کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان هم بیان کرد: با توجه به آنچه که در توافق‌نامه آمده است دانشگاه کردستان، سالن‌های ورزشی را در اختیار هیات والیبال می‌گذارد.

فرزاد پارسا یادآور شد: امضای این تفاهم‌نامه‌ می‌تواند در استان بازخورد مناسبی داشته باشد و موجب تقویت گروه تربیت بدنی در دانشگاه کردستان شود.

وی ادامه داد: ما در دانشگاه کردستان می‌توانیم دوره‌های تربیت مربی و هم چنین برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی ورزش والیبال را برگزار کنیم.

رئیس هیات والیبال کردستان هم گفت: طبق این تفاهم‌نامه هیات والیبال تعهد داده است که یک زمین ساحلی والیبال را در دانشگاه کردستان احداث کند.

امید مهتاب افزود: اگر زمین‌های والیبال در استان احداث شود برای اولین بار در غرب کشور می‌توانیم مسابقات بین‌المللی را در دانشگاه برگزار کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha