۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 85184633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتشارات دانشگاه تهران با فروشگاه اینترنتی «طاقچه» قطع همکاری کرد

تهران- ایرنا- موسسه انتشارات دانشگاه تهران در پی انتشار تصویر کشف حجاب برخی کارکنان فروشگاه اینترنتی طاقچه در مکاتبه‌ای با مدیرعامل آن، از قطع همکاری این موسسه با این پلتفرم خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، موسسه انتشارات دانشگاه تهران در مکاتبه‌ با مدیرعامل طاقچه، اعلام کرده است که تمام آثار خود را از امروز یکشنبه هشتم مردادماه از این پلتفرم حذف خواهد کرد.

در این نامه آمده است: کلیه تبعات قانونی و خسارات مادی و معنوی لفو قرارداد همکاری، متوجه آن شرکت و قانون‌شکنان خواهد بود.

انتشارات دانشگاه تهران با فروشگاه اینترنتی «طاقچه» قطع همکاری کرد

به گزارش ایرنا، اخیرا برخی از کارکنان پلتفرم خرید و دانلود کتاب صوتی و الکترونیکی «طاقچه»، تصویری از خود منتشر کردند که در آن تعدادی از افراد بی حجاب بودند. در پی این اقدام بسیاری از انتشارات همکار، قطع همکاری خود را با این پلتفرم اعلام کردند.

انتشارات امیرکبیر، مهرستان، عهد مانا، معارف، صاد، هاجر، صریر، انقلاب اسلامی، یازهرا و پژوهشکده باقر علوم با انتشار نامه‌هایی به صف تحریم‌کنندگان این پلتفرم پیوستند. همچنین موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و بنیاد سینمایی فارابی، همکاری خود با این موسسه را متوقف کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha