۳۲ درصد اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور به مازندران جذب شد

ساری - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: تاکنون ۳۲ درصد از اعتبارات مصوب هفدهمین سفر استانی آیت الله رئیسی رئیس جمهور به مازندران جذب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرج الله فتح الله پور شامگاه شنبه در نشست توسعه روستایی مازندران در ساری افزود: اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به مازندران برای ۱۷۶مصوبه با بیش از ۱۷هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ وارد استان مازندران شد. بازدید از تعدادی طرح‌ اقتصادی و عمرانی و بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست و همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به مازندران برنامه‌ریزی شده بود.
نتیجه نخستین سفر هیات دولت سیزدهم به مازندران تصویب حدود ۱۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه‌های مختلف بود
.
وی در خصوص اعتبارات استانی مازندران برای سال گذشته نیز گفت که این اعتبارات ۲۹۰۰ میلیارد تومان بود که تاکنون ۲۰۰۰ میلیارد تومان معادل ۷۰درصد اعتبارات تخصیص یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان این که، بیشترین اعتبارات به حمل و نقل و منابع آبی اختصاص یافته است، گفت: یک هزار و ۶۰۰میلیارد تومان از این اعتبارات در کمیته شهرستانی توزیع می شود.

وی افزود: امسال ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای مازندران ابلاغ شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha