فرماندار شادگان: امید آفرینی مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس را به دنبال دارد

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امید آفرینی در جامعه مشارکت حداکثری مردم را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال صالح‌زاده روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان شادگان اظهار کرد: باید تابع قانون و پاسدار رای مردم بود و فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش حضور مردم در انتخابات فراهم شود.

وی افزود: در انتخابات پیش رو افزایش مشارکت سیاسی و اجتماعی و حفظ آرامش عمومی بسیار حائز اهمیت است و نقش احزاب در این مقوله بسیار پررنگ و مهم خواهد بود.

فرماندار شادگان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ روانی و تبلیغاتی به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو هستند، گفت: مردم باید با وجود تلاش دشمنان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور گسترده داشته باشند.

صالح‌زاده در ادامه با بیان اینکه اشتغال و فرهنگ اولویت اول در سال جاری است گفت: شهرستان شادگان دارای ظرفیت بالای اشتغال در زمینه کشاورزی و گردشگری است ولی از این ظرفیت استفاده بهینه نشده است.

وی به ظرفیت‌های بالای این شهرستان در بخش‌های کشاورزی، شیلات، گردشگری و صنایع کوچک تبدیلی اشاره کرد و گفت: این شهرستان به لحاظ فرصت‌های جدید اشتغال وضعیت مطلوبی نداشته و باید زمینه برای اشتغال جوانان فراهم شود.

فرماندار شادگان بیان کرد: ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری از اولویت‌های مهم شورای اشتغال این شهرستان است و انتظار می‌رود ادارات در اسرع وقت سند اشتغال دستگاه مربوطه خود را تدوین و به دبیرخانه شورا ارائه کنند.

صالح‌زاده با بیان اینکه مشکلات این شهرستان در بخش‌های مختلف با ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال قابل حل است، گفت: برخی امور در شادگان سلیقه‌ای و بدون در نظر گرفتن سهم و نقش مردم اجرا شده که این مشکل، تاثیر مناسبی در زندگی و اشتغال آنها نداشته است.

وی با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به جوانان بومی این شهرستان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های گوناگون به عنوان سرمایه‌های اصلی و ملی کشور بسیار اهمیت دارد.

فرماندار شادگان گفت: به کارگیری تمامی ظرفیت‌های محلی و استفاده از نیروهای تحصیل کرده بومی به سود شرکت‌های تولیدی و کارخانه‌ها بوده و رضایتمندی بیشتر مردم منطقه را به همراه دارد.

صالح‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه کوتاهی در ارایه خدمت به زائران اربعین در شادگان پذیرفتنی نیست، گفت: برای پذیرایی از زائران اربعین آماده هستیم و هیچ گونه کوتاهی از سوی اعضای ستاد اربعین پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اهمیت زیارت اربعین حضرت امام حسین (ع) افزود: امیدواریم امسال با اقدامات و برنامه ریزی ادارات جهت برگزاری اربعین امسال در این شهرستان اقداماتی به یاد ماندنی اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه همه ما موظف به برگزاری باشکوه مراسم اربعین هستیم، اظهار کرد: از ادارات و دستگاه‌های اجرائی شهرستان انتظار می‌رود همه پای کار باشند و دست بدست هم بدهیم تا برنامه‌ای که امسال برای برگزاری اربعین طراحی شده با لطف و عنایت امام حسین (ع) باشکوه‌تر برگزار شود.

فرماندار شادگان افزود: دستگاه‌های اجرایی و موکب‌های حسینی این شهرستان با عزم جدی برای فراهم کردن امکانات و زیرساختهای لازم به منظور خدمت به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha