۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85183708
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ میلیارد ریال برای ساخت کلاس درس جدید در شادگان اختصاص یافت

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال برای ساخت ۴۳ کلاس در شادگان اختصاص یافته که در مهرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال صالح‌زاده شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان اظهار کرد: اقدامات خوبی در بخش آموزش و پرورش در شادگان انجام شده ولی نیاز به همت بیشتر دولت برای رفع کمبودها دراین زمینه است.

صالح‌زاده بیان کرد:احداث ۷۳ کلاس درس جدید دیگر نیز در مدت زمان ۲ سال برنامه‌ریزی شده که ۳۰ کلاس در سال آینده و ۴۳ کلاس افتتاح می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه با تمامی مشکلات و مسائل و موانع مالی و اعتباری، نوسازی مدارس استان توانست در ۲ سال اخیر، استانداردسازی و تجهیز مدارس شادگان سرمایه جذب و هزینه کند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان همچنین در این نشست گفت: خوشبختانه اقدامات مهم و خوبی در راستای توسعه مدارس شهرستان شادگان آغاز شد که با بهره‌برداری از آنها سرانه آموزشی در این شهرستان افزایش خواهد یافت.

محمد سعیدی‌پور بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در مهرماه سال جاری و با آغاز فصل مدارس، درمانگاه فرهنگیان، ۱۲ مدرسه در شهر شادگان، دارخویین، روستای ابن سکیت، روستای نهر مضیف آبشار به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی اظهار کرد: همچنین عملیات احداث پنج مدرسه در شهر شادگان و روستاهای اطراف نیز ابتدای مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

سعیدی‌پور با اشاره به تامین برخی نیازهای مدارس شادگان گفت: تجهیزات مدارس باید به صورت هدفمند و با توجه به نیاز واحدهای آموزشی تهیه و توزیع شود، این تجهیزات بر اساس اعلام نیاز مدارس تامین و قبل از آغاز مدارس بین آنها توزیع می‌شود.

وی افزود: تامین و توزیع ۱۱۰ کولر برای مدارس شادگان از جمله اقدامات نوسازی مدارس استان خوزستان است که به زودی بین مدارس این شهرستان توزیع خواهد شد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha