استادان دانشگاه فردوسی مشهد: اسلام‌ستیزی غرب راهبرد سران‌سلطه است

مشهد-ایرنا-استادان بسیجی دانشگاه فردوسی مشهد با انتشار بیانیه‌ای پیرامون محکومیت توهین به قرآن کریم و مقدسات مسلمانان اظهار کردند: اسلام‌ستیزی غرب در پوشش آزادی بیان، راهبرد مجامع صهیونیستی و سران سلطه است.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه که نسخه ای از آن صبح شنبه در اختیار این رسانه قرار گرفت، آمده است: این اقدام بدون تردید نشان از افول و استیصال غرب در مقابل منطق جهان شمول اسلام ناب و آیت فتح الفتوح نهایی اسلام در تقابل جبهه حق و باطل است.

استادان بسیجی دانشگاه فردوسی مشهد در این بیانیه خاطر نشان کردند: غرب وحشی بارها آن روی سکه خویش که توهین و هتاکی و عدم پایبندی به ارزشهای انسانی است را به نمایش گذاشته و صهیونیست‌ها و دولت‌های وابسته به آنها همچون سوئد و دانمارک، محور اصلی شرارتها و توهین ها نسبت به قرآن کریم و اسلام ناب هستند.

این بیانیه با برشمردن اهداف نظام سلطه از این هتاکی ها می افزاید: تکمیل نقشه اسلام ستیزی، در واقع هراس و سراسیمگی قدرتهای باطل در مقابل اسلام است؛ همچنین کاستن از جاذبه های اسلام در نسل جوان با دین گریزی و توهین به مقدسات و خدشه دار نمودن احساسات و منحرف نمودن ذهن امت اسلامی از نقشه های شوم استکبار و رژیم صهیونیستی و سرپوش گذاری بر جنایات علیه ملت مظلوم فلسطین است.

این بیانه ادامه می دهد: بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد با مطالبه جدی بر عدم انفعال رهروان اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی و استفاده از ظرفیت عظیم محرم و صفر در احیای ارزشهای اسلامی، تقویت عوامل اقتدار گرایانه امت اسلامی با اتحاد و وحدت و استفاده از ابزارهای حقوقی و بین المللی بر محکومیت و مجازات عاملان و آمران توهین به قران کریم و مقدسات مسلمین تاکید دارد.

استادان دانشگاه فردوسی مشهد: اسلام‌ستیزی غرب راهبرد سران‌سلطه است

پنج نفر سه‌شنبه هفته گذشته روبروی سفارت مصر در کپنهاگ قرآن کریم را آتش زدند که سومین حادثه مشابه در این کشور اروپایی در کمتر از یک هفته است.

این اقدام هتاکانه در کپنهاگ توسط گروهی به نام «میهن پرستان دانمارکی» در حالی صورت گرفت که هفته گذشته نیز روبروی سفارت عراق در پایتخت دانمارک چنین اقدام مشابهی انجام شد. سوزاندن قرآن کریم طی یک ماه گذشته در سوئد نیز ۲ بار اتفاق افتاده است.

کشور سوئد نیز در لوای آزادی بیان، بارها این بازی سیاسی را علیه مسلمانان انجام داده و در اقدامی هنجارشکنانه و نژادپرستانه به فرد یا گروهی مجوز رسمی آتش زدن قرآن کریم را داده‌ است.

دولت سوئد مدعی است که طبق قانون نمی‌تواند برای این کار مجوز ندهد و این را در چارچوب آزادی مطلق بیان! می‌داند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha