مزیت‌های آمایش سرزمینی باید محور برنامه های عملیاتی استان‌ها باشد

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برنامه‌های عملیاتی استان‌ها باید مبتنی بر مزیت‌های آمایش سرزمین تهیه و تنظیم شود.

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی، ممبینی در نشست معرفی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار کرد: سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها تلاش کنند تا با به روزرسانی اسناد آمایش سرزمین استانی مبتنی بر این سند و همچنین برنامه هفتم توسعه که در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است، برش عملیاتی مبتنی بر لایحه برنامه هفتم توسعه را برای استان‌ها تهیه و تنظیم کنند.

معاون هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به برگزاری نخستین جلسه ستاد برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی این ستاد تهیه برنامه سالیانه استان‌ها مبتنی بر اسناد آمایش سرزمین است.

شایان ذکر است در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات «رضا جمشیدی» رییس قبلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قدردانی شد و با حکم دکتر «داوود منظور» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، «سیدجمال الدین حسینی» به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha