۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85181779
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون کمیته امداد سمنان: ۱۳۸ آشپرخانه در اطعام حسینی مشارکت دارند

سمنان- ایرنا- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۱۳۸ آشپرخانه در پویش اطعام و احسان حسینی در استان مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل رنگریز روز چهارشنبه با اشاره به راه‌اندازی پویش اطعام و احسان حسینی با هدف اطعام و کمک به معیشت نیازمندان و مددجویان در ماه‌های محرم و صفر، افزود: در این طرح پخت غذای گرم و توزیع سبد کالا بین نیازمندان با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری و کمک خیران استان دراین ایام هدف‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: آشپزخانه‌های اطعام حسینی با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مردم نوع‌دوست و خیر استان سمنان اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان می‌کنند.

رنگریز تصریح کرد: ضمن رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در تمامی آشپزخانه‌های اطعام حسینی، این نذورات با هماهنگی گروه‌های جهادی، بسیج، هیات‌ها و تکایا بین مددجویان و نیازمندان توزیع می‌شود.

معاون کمیته امداد سمنان: ۱۳۸ آشپرخانه در اطعام حسینی مشارکت دارند

وی به فعالیت بیش از ۱۶۱ مرکز نیکوکاری در استان سمنان اشاره و تصریح کرد: مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد با راه‌اندازی ۱۳۸ آشپرخانه اطعام حسینی اقدام به توزیع غذای گرم بین نیامندان می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان بیان کرد که راه‌های مشارکت در پویش اطعام و احسان حسینی از سوی این اداره کل از طریق ۱) شماره‌گیری کد دستوری: دامغان: #۰۲۳۱*۸۸۷۷* سمنان: #۰۲۳۰*۸۸۷۷* شاهرود: #۰۲۳۲*۸۸۷۷* گرمسار: #۰۲۳۳*۸۸۷۷* مهدی‌شهر: #۰۲۳۷*۸۸۷۷* میامی: #۰۲۳۵*۸۸۷۷* بیارجمند: #۰۲۳۱۱*۸۸۷۷* امیریه: #۰۲۳۶*۸۸۷۷* بسطام: #۰۲۳۱۰*۸۸۷۷* آرادان: #۰۲۳۴*۸۸۷۷* سرخه: #۰۲۳۸*۸۸۷۷* واریز به شماره کارت مجازی: دامغان: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۴۰ سمنان: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۳۶ شاهرود: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۲۴ گرمسار: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۸۵، آرادان: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۱۷۲۱۱ سرخه: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۳۲ و ارسال عدد ۱۴۴۵ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ در نظر گرفته‌شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha