مساجد هرمزگان به ۱۴۰ کتابخانه مخزن‌دار مجهز هستند

بندرعباس - ایرنا - سرپرست ستاد هماهنگی کانون‎های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با اشاره به وجود ۱۴۰ کتابخانه مخزن‌دار در مساجد این استان، برای مشارکت حداکثری فعالان فرهنگی مساجد در جشنواره کتابخوانی رضوی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسلام خواجه‌یی روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بندرعباس اظهار کرد: همچنین۵۰ سرشبکه رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان‌های مختلف استان فعالیت هستند.

وی ادامه داد: ویژه برنامه‌های کتاب و کتابخوانی در طول سال و به مناسبت‌های مختلف در مساجد برگزار می‌شود که شاخص‌ترین آن اضافه شدن بخش کتابخوانی رضوی به جشنواره ملی آسمان هشتم در روستای کردر رضوی شهرستان میناب است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد هرمزگان با اشاره به وجود یک‌هزار و ۶۳ کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد هرمزگان ادامه داد: این تعداد کانون ظرفیت فرصتی دیگری برای برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی آمار شرکت‌کنندگان در جشنواره کتابخوانی رضوی محسوب می‌شود.

مساجد هرمزگان به ۱۴۰ کتابخانه مخزن‌دار مجهز هستند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان نیز با اشاره به تمدید ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان شهریورماه گفت: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی به ۲ شیوه مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود.

فرشاد محمدی از حضرت امام رضا(ع) به عنوان موضوع بخش اصلی جشنواره و حضرت امام حسن عسکری(ع) به عنوان بخش ویژه آن نام برد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره و ارسال آثار به آدرس razavi.samakpl.ir مراجعه کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان در این رابطه به ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و افزود: اعضای این کانون‌ها می‌توانند از امکانات اداره کل کتابخانه‌های عمومی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha