پروژه خط انتقال آب چهار چشمه شهرستان صحنه به بهره‌برداری رسید

کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: پروژه خط انتقال آب چهار چشمه شهرستان صحنه با بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار روز چهارشنبه به بهره‌برداری رسید.

«رضا داودی» روز چهارشنبه به ایرنا افزود: نظر به تنش آبی در نواحی مرتفع شهر صحنه، عملیات پروژه خط انتقال آب از چهار چشمه شهر مذکور به منظور برداشت بیشتر آب از چشمه در سقف حق آبه تعیین شده در دستور کار قرار گرفت که باتوجه به اهمیت موضوع یکی از پروژه‌های اضطراری وزیر نیرو در سفر استانی معرفی شد.

وی اضافه کرد: لذا باتوجه به توپوگرافی منطقه و سخت‌گذر بودن مسیر روند اجرای پروژه به صورت مستمر توسط همکاران حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب رصد و باتوجه به تلاش شبانه روزی پیمانکار پروژه و نظارت دقیق اجرای مفاد قرارداد در کوتاهترین زمان ممکن خط انتقال احداث و به مخزن هزار متر مکعبی شهر صحنه اتصال داده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم اکنون انتقال آب با ظرفیت مناسب انجام گرفته و باعث رفع تنش آبی در شهر مذکور شده بطوریکه تمام مشترکین بویژه ساکنین در نقاط مرتفع شهر به صورت شبانه روز از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شده‌اند.

به گزارش ایرنا، شهرستان صحنه با ۷۶ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha