به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته یک شهروند سبزواری برای دریافت بسته پستی به اداره پست شهرستان مراجعه کرده بود که به وی اعلام شده بود بسته پستی تحویل پستچی شده تا به وی رسانده شود.
این شهروند سبزواری بلافاصله با پستچی مربوطه تماس گرفت که مامور پست از وی خواست برای تحویل پسته بستی در منزل بماند، اما با وجود گذشت ساعاتی و با وجود آنکه این شهروند در منزل منتظر مانده بود، بعد از ظهر آن روز پیامکی برای وی ارسال و به او اعلام شده بود که « به دلیل عدم حضور شما در منزل و مراجعات مکرر، بسته پستی شما به اداره پست عودت شده است»!
این اقدام پستچی موجب ناخرسندی این شهروند سبزواری شده و وی مراتب اعتراض خود را از طریق سامانه پست کشور منعکس کرده بود که صبح روز بعد رییس اداره پست سبزوار به همراه پنج نفر از کارکنان این اداره به این نشانی پستی مراجعه کرده و با عذرخواهی از این رخداد، بسته پستی را به این شهروند تحویل دادند.
این اقدام قابل تحسین و شایسته قدردانی رییس پست سبزوار که ناشی از حس مسوولیتپذیری و مشتریمداری وی بود در فضای مجازی بازتاب مثبت بسیاری داشت.
رییس اداره پست سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مامور این اداره در تحویل مرسوله پستی مورد نظر کوتاهی کرده بود و اگرچه روی مرسوله شماره پلاک نوشته نشده بود، اما نشانی قید شده دقیق و قابل شناسایی بود.
علی شکوریپور افزود: این مامور پست توبیخ شده و تذکری کتبی در پرونده وی درج شد که در صورت تکرار این رفتار، پرونده قصور وی به استان ارسال خواهد شد.
چهار واحد پستی، ۳۸ دفتر پیشخوان و ۸۰ دفتر آی.سی.تی ویژه نواحی روستایی، علاوه بر تشکیلات مرکزی اداره پست سبزوار در این شهرستان فعالیت دارند.
مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
نظر شما