محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در ارومیه اعلام شد

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی محدودیت‌های ترافیکی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در شهر ارومیه را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت مشتاق روز چهارشنبه افزود: در قالب اجرای این طرح ترافیکی، ورود خودرو به محل‌های اعلام شده برای عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع بوده و ماموران پلیس راهور به جهت ایجاد امنیت عزاداران حسینی(ع) اجازه تردد در این مسیرها به وسایل نقلیه را نخواهند داد.

وی اضافه کرد: از صبح تا ظهر این ایام، مسیرهای پنجراه به سمت میدان انقلاب، تقاطع برق به سمت خیابان شهید سلیمانی، تقاطع هلال احمر به سمت میدان انقلاب، میدان امام حسین (ع) به طرف خیابان امام (ره)، کنارگذر عطایی به طرف خیابان امام (ره)، تقاطع ایت الله مدنی - شهید مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، میدان آیت الله طالقانی به طرف میدان ولایت فقیه و تقاطع شهید باکری و آیت الله منتظری به طرف میدان ولایت فقیه شامل این محدودیت‌ها هستند.

سرهنگ مشتاق ادامه داد: همچنین از صبح تا عصر روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در خیابان صمدزاده به طرف آرامگاه، میدان طالقانی به سمت خیابان وحدت و میدان دفاع مقدس به طرف خیابان وحدت نیز محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی آذربایجان غربی یادآور شد: همچنین کلیه مسیرهای منتهی به باغ رضوان از سمت خیابان پرنیان، کشتارگاه، پل شهیدلر نیز در این روزها مسدود است.

وی اظهار کرد: روز تاسوعا با توجه به تجمع عظیم عزاداران حسینی(ع) در خیابان امام از صبح تا عصر (پایان مراسم) محدودیت ترافیکی در این خیابان و کلیه معابر منتهی به آن برقرار خواهد بود.

سرهنگ مشتاق از شهروندان خواست که از پارک خودرو در مسیرهای اعلام شده خودداری کنند در غیر این صورتف خودروها به پارکینگ انتقال داده خواهند شد.

وی از مردم خواست با خادمین خود در اجرای هر چه بهتر این طرح در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی مراسم عزاداری ابا عبدلله الحسین (ع) و امنیت عزاداران همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha