۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85180359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدور حکم جایگزین برای تامین تجهیزات پزشکی در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: براساس حکم اخیر قضات استان ۲ نفر به جای محکومیت خود، تجهیزاتی به ارزش یک میلیارد ریال خریداری و به بانک امانات پزشکی هلال احمر اهدا کردند.

به گزارش ایرنا، محمدعلی کاوسی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ۲ نفر به جای محکومیت خود ۱۰ ویلچر و سه دستگاه اکسیژن ساز را خریداری و به هلال احمر اهدا کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به دور بودن خراسان جنوبی از مرکز کشور و دیگر استان‌ها، وجود تجهیزات تخصصی در کاهش خسارت‌های ناشی از آسیب‌ها تاثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال خراسان جنوبی گفت: در این راستا جمعیت هلال احمر، بانک‌های امانات پزشکی را در ۱۴ نقطه از استان راه‌اندازی کرده است و مردم می‌توانند تجهیزات پزشکی مورد نیاز را به صورت امانی از آنها تحویل بگیرند.

وی با اشاره به زلزله سال گذشته در بشرویه بیان کرد: بعد از این زلزله و با تعامل قضات خراسان جنوبی برای برخی مجرمان احکامی در راستای تامین تجهیزات پزشکی، امدادی و درمانی بانک‌های امانات هلال احمر صادر شده است.

کاوسی گفت: انتظار می‌رود همه قضات به این موضوع ورود کنند تا اقلامی در راستای کمک به مردم و کاهش آلام بشری تامین شود همچنین از خیران درخواست می‌شود نذرهای خود را در راستای تامین اقلام مورد نیاز بانک‌های امانات هلال احمر و تسکین درد نیازمندان هزینه کنند.

وی افزود: با توجه به مشکلات گرد و غبار کنونی، مراجعه متقاضیان برای دریافت کپسول و دستگاه اکسیژن ساز زیاد است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha