۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبر: 85180319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجمع فدراسیون دوومیدانی استعفای صیامی را پذیرفت

۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبر: 85180319
مجمع فدراسیون دوومیدانی استعفای صیامی را پذیرفت

تهران- ایرنا- مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوومیدانی امروز برگزار شد که در آن با استعفای «هاشم صیامی» موافقت شد.

به گزارش ایرنا، مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوومیدانی امروز (سه‌شنبه) بدون دعوت از هاشم صیامی و با حضور ٣٤ نفر از اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع آرش فرهادیان سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: براساس اساسنامه، پذیرش استعفای صبامی براساس رای همه اعضای مجمع است و ٤٤ نفر اعضای کل مجمع هستند و الان ٣٤ نفر در سالن هستند و حد نصاب ٣٠ نفر است و اکثریت مطلق آرا ١٨ رای است. در ابتدا رای‌گیری می‌کنیم تا مشخص شود که رای‌گیری درباره استعفای هاشم صیامی را کتبی یا شفاهی انجام دهیم.

پس از اظهارات فرهادیان و موافقت اعضای مجمع، رای‌گیری در خصوص استعفای صیامی به صورت شفاهی انجام شد.

اعضای مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوومیدانی با ۳۳ رای موافق و یک رای مخالف استعفای صیامی را از ریاست این فدراسیون پذیرفتند.

هاشم صیامی ۱۷ اردیبهشت‌ماه به دلیل حاشیه‌های ایجاد شده در مسابقات دوی استقامت استان فارس و هنجارشکنی در جریان مسابقات از سمت خود استعفا کرده بود.

همچنین سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوومیدانی گفت: مطمئنم امروز هر تصمیمی گرفته شود بدون در نظر گرفتن اسامی و با رعایت جایگاه و حقوق این رشته بوده و هر فردی به عنوان خادم باشد می‌داند این رشته در قیاس با خیلی رشته‌ها جایگاه والایی دارد و به همین علت مسئولیت مهمی خواهد داشت.

وی افزود: می‌خواستم این حرف‌ها را بعد از رای‌گیری مطرح کنم اما متاسفانه اتفاقی در این رشته در یکی از اعزام‌ها رخ داد و کاری به حواشی شیراز ندارم. تاکنون نشنیدم ورزشکاران ما خطا کنند و آنها سرمایه‌های ما هستند و باید تلاش کنیم تا این رشته ورزشی پر از توفیقات باشد.

پولادگر ادامه داد: همه باید برای موفقیت تلاش کنیم اما مدال‌های بدست آمده در این رشته از سوی نمایندگان کشورمان با توجه گستردگی مدال‌ها و میزان سرمایه‌گذاری، خیلی کم است و باید این مدال‌ها و موفقیت بیشتر شود.

افشین داوری در انتهای مجمع مصوبه تدوین آیین‌نامه کمیسیون‌های سه‌گانه را گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha