استاندار گلستان شهادت افسر گلستانی راهور در حادثه تروریستی خاش را تسلیت گفت
شهید رضا شیخی از شهدای گلستانی حادثه تروریستی خاش - تفتان

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان با صدور پیامی شهادت افسر گلستانی راهور را در حادثه تروریستی خاش تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه روز سه‌شنبه در بخشی از پیام خود با اشاره به آیه «بسم رب شهداء و الصدیقین»، عنوان کرد: شهادت هنر مردان خداست و فرزندان این سرزمین همواره در مسیر دفاع از این مرز و بوم از بذل جان و مال خویش دریغ نکرده‌اند.

وی افزود: خبر شهادت، استوار یکم (ستوان دوم) شهید «رضا شیخی» از نیروهای جان بر کف فراجا (پلیس راه) در حادثه تروریستی خاش موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

وی بیان داشت: این حمله تروریستی در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به واحد گشت پلیس راه در خاش - زاهدان (تفتان) که منجر به شهادت چهار نفر از ماموران غیور و شجاع فراجا بویژه یکی از فرزندان دلاور این سرزمین شهید «رضا شیخی» در دفاع از امنیت کشور شد، نشان از عمق کینه‌ها و دشمنی‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دارد.

استاندار گلستان شهادت افسر گلستانی راهور در حادثه تروریستی خاش را تسلیت گفت
شهدای حادثه تروریستی افسران پلیس راه در مسیرخاش - تفتان

استاندار گلستان در ادامه پیام خود گفت: تردیدی نیست که رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرزندان غیور ایران اسلامی در حافظه تاریخی مردم شریف و قدرشناس جاودانه خواهد ماند.

زنگانه تصریح کرد: اینجانب شهادت، شهید رضا شیخی را در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به مردم ولایتمدار ایران اسلامی، هم استانی های گلستانی، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و به خصوص خانواده شریف ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهید عزیز علو درجات الهی، هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت دارم.

براساس این گزارش، ظهر روز یکشنبه اول مرداد ماه در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد گشت پلیس راه در محور خاش - تفتان چهار نفر از ماموران غیور پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این حادثه تروریستی استواریکم محمدرضا اسماعیلی، استواریکم رضا شیخی، استواریکم حسن وحیدی و ستوانیکم مهدی الله‌پور به فیض شهادت نائل آمدند.

شهید شیخی اهل شهرستان بندرگز بود.

مراسم تشییع و تدفین این شهید در استان گلستان و زادگاهش اعلام خواهد شد.

استان گلستان حدود چهار هزار شهید در بخش‌های مختلف تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha