امام جمعه پردیس: دشمنان برای دورکردن جوانان ازاهل بیت (ع) نقشه دارند

پردیس - ایرنا - امام جمعه پردیس با اشاره به نقشه دشمنان برای دور کردن جوانان از اهل بیت (ع) گفت: دشمن با برنامه ریزی روی جوانان برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری سید الشهدا (ع) در دفتر امام جمعه پردیس اظهار داشت: حضور پر شور جوانان در مجالس و هیاتهای عزاداری نقشه های دشمنان را برای دور کردن جوانان از اهل بیت (ع) نقش بر آب کرده است.

وی با بیان اینکه محرم امسال جوانان و نوجوانان بیش از سالهای گذشته در مجالس عزاداری و هیاتها حضور دارند، خاطرنشان کرد: در هیات عزاداری قاسم بن الحسن (ع) شهر بومهن چهار هزار نفر که بیشتر آنها جوان هستند برای سیدالشهدا (ع) عزاداری می کنند.
وی ادامه داد: در ماه محرم اباعبداالله عاشقان خود را گرد هم می آورد و مردم هم به روش های مختلف ارادت خود را نشان می دهند.
امام جمعه شهرستان پردیس گفت: راه اندازی هیات ها، برگزاری مجالس روضه و عزاداری از سالهای قبل بهتر است و ما هم بنا بر وظیفه هر شب از ۸ تا ۱۰ هیات سرکشی و حمایت می کنیم.
وی ادامه داد: جوانان ما به جای اینکه در صف و لشکر دشمن باشند در صف و لشکر سید الشهدا (ع) و امام زمان (عج) قرار گرفتند.

حسینی اضافه کرد: امروز روز قاسم بن الحسن (ع) بود به همین مناسبت در دفتر برنامه عزاداری و سخنرانی با محوریت جوانان ورزشکار برگزار شد و حضور جوانان در این مراسم قابل تقدیر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: جوانان ورزشکار علاقمند به عزاداری اباعبدالله (ع) هستند.

کاظم شادمهر اظهار داشت: در روز منتسب به قاسم بن الحسن (ع) با حضور دختران و پسران ورزشکار برنامه عزاداری در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.
وی ادامه داد: سخنرانی مذهبی، سینه زنی، نوحه خوانی بخشی ازمراسم بود که شاهد حضور خوب جوانان ورزشکار، مربیان و روسای هیاتهای ورزشی بودیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: بنا بر سنت هر ساله در این روز مراسم عزاداری در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار می شود و امسال تعدادی از جوانان ورزشکار دختر و پسر در این مراسم حضور داشتند.
شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha