فرماندار : رهاورد سفر رئیس جمهور به شهرستان مارگون ۶۵۰۰ میلیاردریال است

یاسوج - ایرنا - فرماندار مارگون گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رهاورد سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت به این شهرستان کم برخوردار بوده که اختصاص رقم یاد شده در طول تاریخ منطقه کم سابقه و بی‌نظیر است.

مختار اندرخور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد ، شهرستان محروم مارگون بسیار مورد توجه قرار گرفت.

فرماندار : رهاورد سفر رئیس جمهور به شهرستان مارگون ۶۵۰۰ میلیاردریال است

وی افزود: در این سفر رئیس جمهور، وزیر کشور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از مارگون بازدید کردند.

فرماندار مارگون تصریح کرد: برای اولین بار در طول ۴۴ سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی اولین رئیس جمهوری بود که به منطقه مارگون آمد و این حضور برکات زیادی برای مردم منطقه داشت.

اندرخور ادامه داد: ۶ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال در سفر دوم رئیس جمهور در حوزه کشاورزی، ورزش، زیرساخت، احداث ساختمان فرمانداری و بخشداری این شهرستان اعتبار مصوب شده است.

وی ابراز کرد: شهرداری مارگون درآمد پایداری ندارد و فقط از مالیات ارزش افزوده ارتزاق می کند، در این سفر ۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های سطح شهر در نظر گرفته شده است.

فرماندار مارگون تاکید کرد: علاوه بر این اعتبارات ۴۰ میلیارد تومان برای پروژه های طرح اقدام درنظر گرفته شده که هفته آینده در بخش زیلایی و با حضور استاندار کلنگ زنی می شوند.

اندرخور عنوان کرد: این پروژه ها در سرفصل هایی همچون آب شرب، ورزش، راه، طرح هادی روستایی، آسفالت معابر اجرایی می شود که ۲۰۰ میلیارد ریال آن را ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز از طریق استانداری تقبل شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ کیلومتر جاده خاکی در شهرستان وجود دارد که ۳۱۵ میلیارد تومان برای راه های روستایی در سفر رئیس جمهور مصوب شد.

فرماندار مارگون بیان کرد: از این میزان ۱۱۵ میلیارد آن برای مورزرد زیلایی و ۱۰۰ میلیارد تومان برای جاده های بخش زیلایی از جمله روستای چاهن، دره سحه و غیره و ۱۰۰ میلیارد تومان برای جاده های دلی رج، سیلاب کلوار و غیره تصویب شد.

فرماندار : رهاورد سفر رئیس جمهور به شهرستان مارگون ۶۵۰۰ میلیاردریال است

دومین دور سفر رئیس جمهور و هیات دولت در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۶و ۲۷تیرماه به استان کهگیلویه و بویراحمد برکات زیادی داشت و تعدد دیدارهای مردمی یکی از ویژگی های متمایز این سفر نسبت به سفر دور اول بود که در مهرماه ۱۴۰۰ انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha