هشدار درباره افزایش ذرات آلاینده‌های هوا در پایتخت

تهران - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درباره افزایش ذرات آلاینده‌های هوا در پایتخت هشدار داد و گفت: به همین منظور نیروهای مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد یزدی‌مهر عصر یکشنبه از تمدید هشدار سطح زرد وزش باد شدید و گرد و خاک توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: این سامانه از روز دوشنبه دوم مرداد آغاز و تا روز پنجشنبه پنجم مرداد ادامه خواهد داشت.

وی درباره افزایش ذرات آلاینده هوا در تهران هشدار داد و افزود: پیرو هشدار گذشته، همچنان توصیه مدیریت بحران به افراد دارای بیماری تنفسی، قلبی و عروقی و سالمندان اجتناب از تردد در فضای باز در چنین شرایطی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و احتمال وزش خیلی شدید موقتی به ویژه در بازه زمانی بعدازظهر تا شب در نیمه جنوبی و غربی استان تهران مورد انتظار است.

وی افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در مواقع صدور هشدار وزش باد از حضور در ارتفاعات و پارک خودرو کنار درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی خودداری کنند.

یزدی‌مهر به موضوع آماده‌باش مدیریت بحران در چنین شرایطی اشاره کرد و گفت: برای دستگاه‌های عضو ستاد بحران نیز ابلاغیه هشدار ارسال شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha