دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت برق در مشهد راه‌اندازی شد

مشهد-ایرنا- معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خراسان گفت: دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت برق، قدرت و الکترونیک همزمان با نشست سیاستگذاری برپایی شانزدهمین دوره از این نمایشگاه، در مشهد راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا، مهدی علومی روز یکشنبه در نشست سیاستگذاری برگزاری شانزدهمین دوره از نمایشگاه صنعت برق، قدرت و الکترونیک در مشهد افزود: تشکیل دبیرخانه دائمی این نمایشگاه به منظور شناسایی مشکلات، پیگیریها، ارتباط با شرکت کنندگان، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، تامین کنندگان و تجار کشورهای همجوار ایران است.

وی اظهار داشت: وظایف این دبیرخانه تنظیم، تدوین و برنامه ریزیهای منظم برای اجرای بهتر نمایشگاه صنعف برق در سالهای آینده است.

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خراسان بیان کرد: شانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت برق، قدرت و الکترونیک  از ۲۵ تا ۲۸ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد با حضور فعالان صنعت برق اعم از بخش خصوصی و بخش دولتی برگزار می شود.

علومی گفت: طبق همفکری انجام گرفته با مسوولان نیروگاهی و سایر مسوولان صنعت برق، مقرر شد که برگزاری این نمایشگاه با توجه به مشغله مدیران در ایام اوج بار نباشد، لذا اواخر مرداد ماه و ۱۵ روز مانده به پایان اوج بار برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد.

دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت برق در مشهد راه‌اندازی شد

مجری برگزاری نمایشگاه صنعت برق مشهد نیز در این نشست گفت: برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه نشستهای متعددی با فعالان بخش خصوصی و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه برگزار و از آنان نظرخواهی شد.

جواد محبی اظهار داشت: تلاش شد تا بنیان جدیدی در صنعت برق مشهد پایه ریزی شود تا بتوان هم دبیرخانه دائمی برای آن ایجاد کرد و رویداد پررنگ تری نسبت به دوره های قبل داشته باشد.

وی بیان کرد: طی مکاتبات انجام گرفته با تشکلها، دستگاه های دولتی، نیمه دولتی و وزارتی از جمله خانه صنعت، سندیکای برق، شرکت توزیع برق، سازمان نظام مهندسی، پژهشکده نیرو، اداره کل صنعت معدن و تجارت استان و انجمن دانش بنیان مقرر شد این نمایشگاه قبل از نمایشگاه صنعت برق تهران و اصفهان برگزار شود.

محبی اضافه کرد: همچنین پذیرش هیاتهای تجاری از کشورهای قزاقستان، پاکستان و افغانستان در این نمایشگاه قطعی شده و پذیرش هیات تجاری از دو کشور عراق و گرجستان در حال انجام است، ضمن اینکه طبق برنامه ریزی انجام گرفته قرار است دو رویداد آموزشی نیز همزمان با این نمایشگاه برگزار شود.

به گزارش ایرنا، حاضرین در این نشست نقطه نظران خود پیرامون تثبیت برگزاری نمایشگاه صنعت برق، قدرت و الکترونیک مشهد در اردیبهشت ماه سالهای آینده و تشکیل دبیرخانه دائمی برای این نمایشگاه مطرح کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha