۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85178063
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از جمع‌آوری ۱۳ فقره موتور پمپ دیزلی در بهارستان تا نصب دستگاه کنتور هوشمند در اسلامشهر

رباط کریم - ایرنا - مدیر امور منابع آب رباط کریم از جمع آوری ۱۳ فقره موتور پمپ دیزلی غیرمجاز در حال برداشت آب از رودخانه شاهچای در شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبر روز یکشنبه روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، جواد غفاری با اعلام این خبر اظهار داشت: توسط واحد گشت و بازرسی آب های سطحی این امور و با اخذ دستور قضایی و نظارت نیروی انتظامی، ۱۳دستگاه موتور پمپ دیزلی غیرمجاز که در حال برداشت آب از رودخانه شاهچای در شهرستان بهارستان بود جمع آوری و تا تکمیل مراحل قانونی و اداری توقیف شد.

وی افزود: بر اساس قانون توزیع عادلانه آب، نگهداری و استفاده از دستگاه های حفاری و برداشت آب بدون داشتن مجوز تخلف بوده و با قاطعیت با آن برخورد می شود.

مدیر امور منابع آب شهرستان رباط کریم در پایان ضمن هشدار به حفاران و بهره برداران غیر مجاز از منابع آب زیرزمینی و سطحی خاطرنشان کرد: هر گونه حفر و بهره برداری از چاه های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه ها بدون مجوز و داشتن حق آبه جرم محسوب شده و امور منابع آب این شهرستان با همکاری دستگاه قضایی با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی برخورد قاطع خواهد کرد.

نصب سه دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه‌های پروانه دار اسلامشهر

از جمع‌آوری ۱۳ فقره موتور پمپ دیزلی در بهارستان تا نصب دستگاه کنتور هوشمند در اسلامشهر

مدیر امور منابع آب اسلامشهر از نصب سه دستگاه کنتور حجمی و هوشمند بر روی چاه‌های پروانه دار طی یک هفته کاری در محدوده عملکرد این شرکت خبر داد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران در گزارش دیگری به نقل از فرهاد اکبرپور اعلام کرد: با تلاش واحد بازرسی امور منابع آب اسلامشهر طی یک هفته کاری تعداد سه دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های آب مجاز این شهرستان نصب شد.

وی اظهار داشت: نصب کنتور بر روی چاه ها یکی از پروژه های مهم طرح تعادل بخشی بوده که امور منابع آب اسلامشهر در جایگاه حاکمیتی خود این طرح را جهت مدیریت منابع آب شهرستان پیگیری ویژه خواهد کرد.

مدیر امور منابع آب اسلامشهر خاطرنشان کرد: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حوزه عملکرد شرکت آب منطه ای تهران با وسعتی حدود ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از سمت شمال به کوههای البرز و ازشرق به استان سمنان و از طرف غرب به استان قزوین و از جنوب به استان های قم و مرکزی محدود می شود که جمعیتی حدود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرا را تحت پوشش دارد.

حوزه عملکرد این شرکت شامل کل استان تهران وحوزه آبریز سد لار دراستان مازندران و از محدوده های مطالعاتی اشتهارد، قطعه چهار، هشتگرد ،تهران - کرج، ورامین دماوند، لواسانات، فیروزکوه و هومند آبسرد تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha