۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبر: 85177337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ژنرال صهیونیست: با سرعت به لبه پرتگاه می‌رویم

۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبر: 85177337
ژنرال صهیونیست: با سرعت به لبه پرتگاه می‌رویم

تهران - ایرنا- یک ژنرال رژیم صهیونیستی با توجه به بحران و اختلافات شدید بین صهیونیست ها بر سر لایحه تغییرات قضایی، به سران این رژیم هشدار داد که رژیم صهیونیستی به سرعت به سمت لبه پرتگاه حرکت می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی، «تال روسو» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما در یک وضعیت فروپاشی کامل به سر می بریم.

اعتراضات به لایحه تغییرات قضایی در سایه اصرار کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای طی کردن مراحل تصویب آن در کنست (پارلمان این رژیم) گسترش یافته و بخش‌های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی را نیز در برگرفته و باعث نافرمانی شماری از افسران و نیروهای ذخیره رده‌های مختلف از جمله خلبانان شده است. کنست هفته گذشته لایحه تغییرات قضایی را در قرائت اول تصویب کرد. تصویب نهایی آن نیاز به رای آوردن این لایحه در دو قرائت دیگر دارد و کنست قرار است دوشنبه این هفته برای این منظور تشکیل جلسه دهد و همین امر باعث شده که معترضان بر شدت اعتراضات خود افزوده و از تل آویو پای پیاده سفر چهار روزه خود به قدس اشغالی را برای حضور در روز دوشنبه در مقابل کنست و تجمع مقابل خانه نتانیاهو آغاز کنند.

در سایه تشدید این بحران، ژنرال تال روسو درباره اوضاع صهیونیست گفت: ما به سرعت به سمت لبه پرتگاه پیش می رویم و نخست وزیر باید جلوی این اقدام جنون آمیز را بگیرد.

«آلون بن دیوید» تحلیلگر روزنامه صهیونیستی معاریو نیز با اشاره به نافرمانی در ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به لایحه تغییرات قضایی و اصرار کابینه نتانیاهو بر تصویب آن با وجود خودداری شمار زیادی از افسران و نیروهای ذخیره از خدمت در ارتش این رژیم در اعتراض به این لایحه گفت: صدماتی که نتانیاهو به ارتش اسرائیل وارد می کند، یک دهه طول می کشد تا ترمیم شود.

تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای تسلط بر دستگاه قضایی این رژیم از طریق به تصویب رساندن لایحه تغییرات قضایی و مقاومت ائتلاف مخالفان، گسست سیاسی در این رژیم را تشدید کرده است.

روسای گروه‌های مخالف در رژیم صهیونیستی هدف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha