عملیات اجرایی ۲ طرح فناور و دانش‌بنیان با حضور معاون رییس‌جمهور آغاز شد 

شهرکرد- ایرنا- عملیات اجرایی ۲ طرح حوزه فناوری و دانش‌بنیان شامل مرکز ساخت و تولید نمونه‌های اولیه در حوزه IT و ICT و مرکز نمونه‌سازی و آزمایشگاه زیست‌فناوری روز شنبه با معاون معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش ایرنا، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در این آیین با ابراز امیدواری نسبت به توسعه فعالیت‌های علمی و دانش‌بنیان در این استان، از حمایت‌های این معاونت از شرکت‌های مستقر در این طرح‌ها خبر داد.

رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی مرکز ساخت و تولید نمونه های اولیه در حوزه IT و ICT در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

اسماعیل پیرعلی افزود: در این مرکز قرار است ۱۰ شرکت مستقر شود و ۳۰ نفر از نخبگان و فعالان دانش‌بنیان مشغول به کار شوند.

همچنین مرکز نمونه‌سازی و آزمایشگاه زیست‌فناوری پارک علم و فناوری نیز در زمینی به مساحت ۲ هزار متر و اعتبار۷۰ میلیارد تومان احداث می‌شود که در این مرکز نیز ۷۰ نفر مشغول به کار می شوند.

به گزارش ایرنا، بازدید از اراضی پردیس صنعتی، بازدید از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری، حضور در آیین واگذاری اراضی پردیس به شرکت‌های دانش بنیان و آغاز عملیات احداث مرکز نمونه‌سازی زیست فناوری، افتتاح ساختمان بنیاد نخبگان، شرکت در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و دیدار با منتخب نخبگان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha